OPPO’NUN 2021 PLANI TÜRKİYE’DE YATIRIM

OPPO Türkiye Genel Müdürü Weijian Zhou, 2021’de öncelikli olarak, şirketin Türkiye'deki büyümemize paralel olarak aldığı yatırım kararını hayata geçireceklerini söyledi.

OPPO’NUN 2021 PLANI TÜRKİYE’DE YATIRIM

OPPO Türkiye Genel Müdürü Weijian Zhou, 2021’de öncelikli olarak, şirketin Türkiye'deki büyümemize paralel olarak aldığı yatırım kararını hayata geçireceklerini söyledi.

30 Aralık 2020 Çarşamba 13:01
OPPO’NUN 2021 PLANI TÜRKİYE’DE YATIRIM

Dünyanın önde gelen lider akıllı telefon markası OPPO, tüm dünyada pandemi ilan edilmesi sebebiyle zorlu geçen 2020 yılında üstün bir başarı elde ederek hem globalde hem de Türkiye pazarında önemli gelişmelere imza attı. OPPO, 2021 yılında da akıllı ürünlerini Türkiye'de tüketicilerle buluşturmaya, yerel yatırımlar yapmaya ve kampanyalarına devam edecek.

“2020 HER ŞEYE RAĞMEN BAŞARILI GEÇTİ”

OPPO Türkiye Genel Müdürü Weijian Zhou, OPPO’nin 2021 yılı hedeflerini açıkladı. Zorlu geçen bir yıl olmasına karşın 2020’nin OPPO için Türkiye pazarında güçlendiği, yenilikçi ürünlerini tüketicilerle buluşturduğu ve yerel yatırımlarını gerçekleştirdiği başarılı bir yıl olduğunu söyleyen Weijian Zhou, “2021'de daha fazla yenilik yapmaya ve dünya çapında daha fazla insana olağanüstü teknoloji deneyimleri sunmaya hazırız. İlk etapta, Türkiye'deki büyümemize paralel olarak aldığımız yatırım kararını hayata geçireceğiz” dedi.

FİND, RENO VE A SERİSİ TÜKETİCİYLE BULUŞACAK

Yeni yılda, dönemsel olarak gerçekleştirdikleri reklam kampanyalarıyla lokal iletişimlerini daha da artırmayı hedeflediklerini anlatan Weijian Zhou,”2021, Find, Reno ve A serisinin yeni modellerinin ve yeni akıllı ürünlerimizin Türkiye'de tüketicilerimizle buluştuğu bir yıl olacak. 2021'de de OPPO tüketicilerin beklentilerine cevap veren bir marka olmaya devam edecek" diye konuştu.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.