banner250

ADI KELEBEK, YATIRIMI ÖMÜRLÜK

Doğtaş Kelebek, pandemi döneminde yurtdışı yatırımlarını arttırdı. Yüzde 40 olan 2020 büyüme hedef oranlarını yüzde 60’a çeken grup, yüzlerce yeni istihdamın müjdesini verdi. CEO İsmail Doğan, ciro hedefini 1 milyar TL’ye çıkardıklarını da açıkladı.

ADI KELEBEK, YATIRIMI ÖMÜRLÜK

Doğtaş Kelebek, pandemi döneminde yurtdışı yatırımlarını arttırdı. Yüzde 40 olan 2020 büyüme hedef oranlarını yüzde 60’a çeken grup, yüzlerce yeni istihdamın müjdesini verdi. CEO İsmail Doğan, ciro hedefini 1 milyar TL’ye çıkardıklarını da açıkladı.

07 Ağustos 2020 Cuma 13:34
ADI KELEBEK, YATIRIMI ÖMÜRLÜK

2012 yılında Kelebek Mobilya’yı bünyesine katan sektör devi Doğtaş Kelebek, pandemi döneminde ev ve dekorasyona artan büyük ilgiye proaktif çözümleriyle karşılık verdi. Doğtaş Kelebek, pandemi döneminde fabrikalarında ve mağazalarında aldığı yüksek tedbirlere ek olarak müşterileriyle buluşmak için hayata geçirdiği yenilikçi mağazacılık uygulamaları sayesinde, yurtiçi ile birlikte yurtdışı yatırımlarını da başarılı bir yönetim stratejisiyle artırmayı başardı. Doğtaş Kelebek CEO'su İsmail Doğan firmanın yeni dönem hedefleri üzerine açıklamada bulunarak, bu süreçte, yüzde 40 olan 2020 büyüme hedef oranlarını yüzde 60’a çıkardıklarını duyurdu.

   

HİNDİSTAN’DAN DA ALDI

Doğtaş Kelebek, Londra’nın ardından yurtdışı yatırımlarına devam ediyor. Geçtiğimiz aylarda Londra’nın yanı sıra, kardeş topraklar; Filistin, Türkmenistan, Karadağ ve Özbekistan’da açtığı mağazalar ile 2020 büyüme hedeflerini hız kesmeden yerine getiren Doğtaş Kelebek, bu ayın sonuna kadar Nijerya ve Güney Afrika’da açmaya hazırlandığı mağazalarla birlikte Katar, Arabistan ve Hindistan’dan aldığı olumlu proje tekliflerini de hayata geçirecek.

   

POZİTİF SATIŞ GRAFİĞİ

İsmail Doğan, ciro hedefini 1 milyar TL’ye çıkaran Grup, bu yıl 600 kişilik ekstra bir istihdam yaratacaklarını duyurdu. Pandeminin özellikle ilk döneminde evde geçirilen zamanın artması ve hatta tüm hayatın evden götürülmesiyle birlikte ev ve dekorasyona bakışın değiştiğinin altını çizen Doğtaş Kelebek CEO’su İsmail Doğan; bu yeni müşteri eğiliminin ev-yaşam markalarında pozitif bir satış grafiği yarattığını belirtti.

   

“HİÇ HIZ KESMEDİK”

İsmail Doğan sözlerine şöyle devam etti: “2020 her bakımdan çok zor bir yıl olarak başladı ve öyle de ilerlemeye devam ediyor. Özellikle tüm dünyayı etkisi altına alan, ekonomik dengeleri alt üst eden pandemi süreci yatırımcıyı ve yatırımcı adaylarını da çok düşündürür bir hale getirmişti. Ancak biz Doğtaş Kelebek olarak mobilya sektörünün öncü markalarından biri olmanın da getirdiği avantaj ve attığımız güçlü adımlar ile pandemi sürecine rağmen geçtiğimiz günlerde 2020 için ciro artışı bildirdik. Özellikle yurtdışı yatırımlarımıza hız kesmeden devam edecek kadar bir büyüme ivmesi yakaladık. Üstelik hiçbir çalışanımızla yollarımızı ayırmadığımız gibi 600 kişilik ekstra bir istihdam yaratacağız. Pandemi sürecinin, aslında ne kadar elzem olduğunu bir kez daha gösterdiği online satış kanallarına da tüm markalarımız için farklı yatırımlar yaptık. Bundan sonrası için de dış ticaret ekiplerimizi yaptığımız atamalar ile güçlendirerek ve yurtdışındaki yatırımlarımızı artırmaya yönelik yeni projeleri hayata geçirerek ilerleyeceğiz.”

   

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.