TÜRKİYE’NİN İLK TEMİZLİK MARKASI 50 YAŞINDA

Türkiye’yi “temizlik kağıdı” ile tanıştıran Selpak, yarım asrı devirdi. Eczacıbaşı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Eczacıbaşı, "İlk kağıt mendil, ilk yumuşak tuvalet kağıdı, ilk peçete, küçük boy kağıt havlu ve diğer pek çok yenilik Selpak sayesinde hayatlarımıza girdi" dedi.

TÜRKİYE’NİN İLK TEMİZLİK MARKASI 50 YAŞINDA

Türkiye’yi “temizlik kağıdı” ile tanıştıran Selpak, yarım asrı devirdi. Eczacıbaşı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Eczacıbaşı, "İlk kağıt mendil, ilk yumuşak tuvalet kağıdı, ilk peçete, küçük boy kağıt havlu ve diğer pek çok yenilik Selpak sayesinde hayatlarımıza girdi" dedi.

25 Kasım 2021 Perşembe 17:05
TÜRKİYE’NİN İLK TEMİZLİK MARKASI 50 YAŞINDA

Türkiye’nin ilk temizlik kağıdı markası olarak doğan ve toplumda hijyen bilincinin oluşturulması için çalışan Selpak, yenilikçi kimliği ile 50. yaşını kutluyor.

Eczacıbaşı Holding'den yapılan açıklamaya göre, Eczacıbaşı Tüketim Ürünlerinin kağıt kategorisindeki faaliyetleri bundan 50 yıl önce Selpak markası ile, Yalova’da kurulan ilk özel sektör kağıt üretim tesisinde başladı. 1971’de 6 bin ton olan üretim kapasitesi, 2009’da açılan Manisa fabrikasının da gücü ve yapılan diğer yatırımlar ile bugün 180 bin tona ulaştı.

Selpak’ın yanı sıra Solo, Silen, Servis ve Viva markaları ile halihazırda her 2 evden 1’inde Eczacıbaşı Tüketim Ürünlerinin kağıt markaları kullanılıyor. Tüketici beklentilerini en iyi karşılayan ve tüketicinin kendisini en yakın hissettiği kağıt markası Selpak, markalı pazarın lideri konumunda yer alıyor.

NESİLDEN NESİLE YOLCULUK

Açıklamada görüşlerine yer verilen Eczacıbaşı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Eczacıbaşı, sağlık, temizlik ve hijyen alanında sundukları ürünlerle, Türkiye’nin önce kendi kendine yetme, ardından da rekabet ile dışa açılma çabasına ortak olduklarını söyledi. Bugün Topluluğun temel mottosunun, “çağdaş, kaliteli ve sağlıklı yaşamın öncüsü olmak” olarak tanımladıklarını dile getiren Eczacıbaşı, “İpek Kağıtta Genel Müdürlük görevi üstlenmiş biri olarak, bu hikayede Selpak’ın yerinin oldukça özel olduğunu söylemeliyim. Alışkanlıkları değiştiren en önemli markalarımızdan biri olan Selpak’ın yarım yüz yıllık yolculuğu, aslında nesilden nesile bir yolculuk. Hem Eczacıbaşı Ailesi için hem de markamızı tercih edenler ve tüm paydaşlarımız için" dedi.

"RAKİP MARKALAR BİLE SİZİN ADINIZLA TALEP EDİLİYOR"

Bülent Eczacıbaşı, Selpak’ın üreticisi Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri’nin, Türkiye’deki en büyük Türk kişisel bakım şirketi olduğunu vurguladı. Araştırma, geliştirme ve inovasyon ile sürekli yenilenmek, paydaşlara en iyisini sunma yarışında ilk günkü heyecanı kaybetmemek gerektiğini belirten Eczacıbaşı, "İlk kağıt mendil, ilk yumuşak tuvalet kağıdı, ilk peçete, küçük boy kağıt havlu ve diğer pek çok yenilik Selpak sayesinde hayatlarımıza girdi. Öyle bir marka düşünün ki, rakip markalar bile sizin adınızla talep ediliyor. Selpak’ın yarım yüzyıllık başarı hikayesinin, bir markanın paydaşları ile arasında kurduğu olağanüstü bağa en iyi örneklerden biri olduğunu düşünüyorum. Bugün Selpak 50. yaşında, yenilikçi ve inovatif anlayışı ile sadece yerel ve bölgesel değil, aynı zamanda küresel bir marka olma yolculuğunu da sürdürüyor. Paydaşlarının ihtiyaçlarını öngörerek, sadece yeni ürünler ve hizmetlerle değil; aynı zamanda toplumsal yatırımlarıyla da daha çok insanın hayatına dokunuyor." değerlendirmesinde bulundu.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.