Türkiye'nin zengin petrol ve doğalgaz kaynakları olmasa da özellikle de gençlerin zekasına, bilgisine ve aklına sahip olduğunu ve bunun en büyük zenginlik olduğunu dile getiren Ergün, Bakanlığının yeni isim ve yapısıyla Türkiye'nin ve reel sektörün rekabet gücünün Ar-Ge, inovasyon, markalaşma, tasarım ve kalite gibi alanlarda olduğunu söyledi. Türkiye'nin mevcut ürünlerini daha fazla pazarlara satarak 500 milyar dolar ihracat hedefine ulaşamayacağını vurgulayan Ergün, "Mevcut ürünlerin yelpazesini, niteliğini değiştirmek, içine bilgi katmak zorundayız ki katma değerli ürünler oluşturabilelim" diye konuştu.
20 Kasım 2013 Çarşamba 08:12

Türkiye'nin zengin petrol ve doğalgaz kaynakları olmasa da özellikle de gençlerin zekasına, bilgisine ve aklına sahip olduğunu ve bunun en büyük zenginlik olduğunu dile getiren Ergün, Bakanlığının yeni isim ve yapısıyla Türkiye'nin ve reel sektörün rekabet gücünün Ar-Ge, inovasyon, markalaşma, tasarım ve kalite gibi alanlarda olduğunu söyledi. Türkiye'nin mevcut ürünlerini daha fazla pazarlara satarak 500 milyar dolar ihracat hedefine ulaşamayacağını vurgulayan Ergün, "Mevcut ürünlerin yelpazesini, niteliğini değiştirmek, içine bilgi katmak zorundayız ki katma değerli ürünler oluşturabilelim" diye konuştu.
Son Güncelleme: 20.11.2013 08:14
önce iş son ra yatirim yer leri alsin lar