ÜLKE KAPALI, HİLTİ “ONLINE”

Entegre hizmet ağını devreye alan Hilti, tam kapanma sürecinde de üretim ve tedarik zincirini devam ettirecek, dijital çözümlere ağırlık verecek.

ÜLKE KAPALI, HİLTİ “ONLINE”

Entegre hizmet ağını devreye alan Hilti, tam kapanma sürecinde de üretim ve tedarik zincirini devam ettirecek, dijital çözümlere ağırlık verecek.

03 Mayıs 2021 Pazartesi 14:56
ÜLKE KAPALI, HİLTİ “ONLINE”

Türkiye, pandemi önlemleri kapsamında 29 Nisan – 17 Mayıs tarihleri arasında tam kapanma sürecine girdi. Çalışanları, müşterileri ve dolayısıyla toplum sağlığını önceliği kabul eden Hilti Türkiye, 17 günlük tam kapanma döneminde paydaşlarının bu durumdan etkilenmemesi ve iş süreçlerinin devamlılığının sağlanması için entegre hizmet ağını devreye alıyor. Tedarik zincirinde kesintisiz hizmetin yanı sıra dijital çözümlerle de aktif olacaklarını ifade eden Hilti Türkiye Pazarlama Direktörü Özgecan Işıltan; Ask Hilti, Müşteri Hizmetleri, Canlı Sohbet, Web Sitesi, Mobil Uygulamalar, Online Tahsilat, Saha Ekibi, Tamir Merkezi gibi hizmet çözümlerinin yanı sıra e-mail ve sosyal medya hesapları üzerinden de sektörün değer zincirini oluşturan tüm paydaşların ihtiyaçlarına cevap vermeye hazır olduklarını belirtti. Tam kapanma kararı ile pandemi dönemine yönelik aksiyonlarını güncelleyerek disiplinler arası bir organizasyon yapısı kuran Hilti Türkiye, 17 günlük kapanma dönemi için süreklilik planlarını hazırladı. Tüm dünyayı alarma geçiren pandemi döneminde iş süreçlerini, dünyada ve ülkemizdeki gelişmelere paralel olarak sürekli güncel tuttuklarını söyleyen Hilti Türkiye Pazarlama Direktörü Özgecan Işıltan, kurdukları güçlü organizasyon ağı ile daha önce olduğu gibi şimdi de olası aksamaların önüne geçmeyi hedeflediklerini açıkladı. Çalışma saatlerini de hükümetten alınan teşvik ve öneriler doğrultusunda güncellediklerini hatırlatan Işıltan, alınan önlemlerle bu süreci sorunsuz bir şekilde atlatmayı öngördüklerini söyledi. 


KANALLAR DİJİTAL, TAHSİLATLAR KOLAY
İnternet sitesi ve mobil uygulamalardan sipariş almaya devam edeceklerini ifade eden Işıltan, müşterilerin bu kanallardan sipariş vermesi durumunda yüzde 50 navlun indiriminden faydalanabileceklerini söyledi. Her türlü ürün, servis ve uygulama bilgisine online olarak Hilti internet sitesinden ulaşılabileceğini belirten Işıltan, “Bu süreçte olabildiğince dijital alt yapılı hizmetlerimizle müşterilerimizin yanında olacağız. Örneğin, ödemelerini güvenli ve hızlı bir şekilde online tahsilat sistemimiz odeme.hiltitahsilat.com üzerinden yapabilirler. Mühendislik platformumuz olan ASK HILTI’de tüm sorularına en kısa süre cevap bulabilir, ilgi alanlarına yönelik webinar’ları izleyebilir, makaleleri okuyabilir ve bu süreci gelişimleri için bir fırsata dönüştürebilirler” açıklamasında bulundu. 
   

ÜRETİM SÜREÇLERİ DEVAM EDECEK
Üretim süreçlerinin aksamaması ve tedarik zincirinde yaşanabilecek sorunların önüne geçilmesi adına tüm önlemleri devreye aldıklarını söyleyen Işıltan, “Ana depomuz müşterilerimize ilgili ürünleri, ihtiyaç duydukları yerde ve zamanda ulaştırmak için tam kapasite çalışmaya devam edecek. Tesislerimiz açık olduğu için üretimimiz tüm lokasyonlarda sürecek. Dolayısıyla müşterilerimiz sipariş verdikleri ürünleri kargo yoluyla teslim alabilecek. Servis taahhütlerimizi de yerine getirmeye devam ediyoruz, Tamir Bakım Servisi her zamanki gibi açık olacak. Ayrıca müşterilerimiz “Arayın, Gelelim” hizmetimizden yararlanabilir; İstanbul, Ankara, İzmir ve Manisa için makinelerinin bulundukları şantiyeden alınmasını isteyebilir” dedi.

Merkez ofisinin evden çalışma modeline geçtiğini, teknik servis ve depolarda tek vardiya sistemin uygulanmaya başlandığını ve mağazaların 17 Mayıs’a kadar kapalı olacağını söyleyen Işıltan, saha ekibinin, müşteri ve mühendislik ofisleri ziyaretlerinde Sağlık Bakanlığı’nın yönergelerine uygun bir şekilde önlemlerini alarak kendilerinin, müşterilerinin ve dolayısıyla toplumun sağlığını ve güvenliğini koruduğunu da sözlerine ekledi.

Son Güncelleme: 03.05.2021 15:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.