"SERUMUN" DOĞALI, BİR ANKARA MARKASI

Saatte 300 bin şişeyi tüketicilerine ulaştıran köklü Ankara markası Beypazarı Maden Suyu, sektörün lider şirketi. Tam otomasyonlu makinalarda el değmeden ürün hazırlayan şirket, 2020 yılında devreye aldığı yeni üretim hattıyla toplam üretim kapasitesini yüzde 30 oranında artırdı.

"SERUMUN" DOĞALI, BİR ANKARA MARKASI

Saatte 300 bin şişeyi tüketicilerine ulaştıran köklü Ankara markası Beypazarı Maden Suyu, sektörün lider şirketi. Tam otomasyonlu makinalarda el değmeden ürün hazırlayan şirket, 2020 yılında devreye aldığı yeni üretim hattıyla toplam üretim kapasitesini yüzde 30 oranında artırdı.

03 Nisan 2021 Cumartesi 10:21
"SERUMUN" DOĞALI, BİR ANKARA MARKASI

HABER: F. TUĞÇE SAĞDIÇ
   

PAZARIN YÜZDE 25’İ

Başkentte 1957 yılında kurulan Beypazarı Maden Suyu bugün 70 bin metrekarelik kapalı alana kurulu tesisinde, saatte 300 bin şişe üretim kapasitesine sahip ve 6 milyar şişelik pazarın 1,5 milyarlık kısmını elinde bulunduruyor. Sektörün lider şirketi konumunda olan Beypazarı Maden Suyu 30 şirketlik pazar içerisinde tek başına tüketimin dörtte birini karşılıyor. Sanayi gazetesine konuşan Beypazarı Maden Suyu Yönetim Kurulu Üyesi Bilge Ercan, kurulduğu ilk günden beri aynı kaynaktan gelen doğal maden suyunu kendine has yapısını değiştirmeden dolum yapan tesiste üretimin, tam otomasyonlu makinalarla el değmeden yapıldığını ifade etti. Ercan, “2020 yılında devreye aldığı yeni üretim hattıyla toplam üretim kapasitesi yüzde 30 oranında artırmıştır” dedi.
   


Ankara markası Beypazarı Maden Suyu, ilçede istihdamın kalesi niteliğinde...

   

13 ÜRÜN, GENİŞ AĞ

Üretimin ilk aşamasından ürünün fabrikadan ayrılmasına kadar geçen süreçte alanında uzman mühendislerle tüm laboratuvar testlerini gerekli standartlarına göre yaptıklarını ifade eden Ercan, ISO 22000:2005, ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 VE OHSAS 18001:2007 kalite belgeleri güvencesi ile faaliyetlerini sürdürdüklerini ifade etti. Ürün portföyünde sade maden suyunun yanı sıra limon, elma, çilek, mandalina, vişne, nar, karpuz-çilek, mango-ananas, karadut-frenk üzümü, C+ Limon ve fesleğen-limon aromalı maden suyu ve gazoz da bulunan Beypazarı Maden Suyu 13 farklı ürününü yaygın dağıtım ve bayi ayının dışında online platformlarda da tüketicisine ulaştırıyor.

   

   
6’NCI DOLUM HATTI GELİYOR

“Türkiye’nin en büyük ve ileri teknolojiye sahip maden suyu dolum tesisine sahip olan Beypazarı Maden Suyu, Türk halkına her zaman doğal ve sağlıklı maden suyunu içirmeyi hedeflemektedir” diyen Bilge Ercan, halihazırda bölgesinde 100 kişilik bir istihdam sağlayan firmanın, 2020 yılında ortaya çıkan pandemi sürecinde bir istihdam kısıtlamasına gitmediğini ifade etti. Ercan, “Bunun yanında 2021 yılı planları çerçevesinde faaliyete geçecek olan altıncı maden suyu dolum hattı ile beraber yeni istihdam planlaması da yapıyoruz” şeklinde konuştu.
   

   

Beypazarı Maden Suyu Yönetim Kurulu Üyesi Bilge Ercan, sorularımızı cevapladı.

   

FAYDA DEPOSU

Beypazarı Maden Suyunun sadece lezzetli ve ferahlatıcı bir içecek olmayıp sahip olduğu eşsiz mineral içeriği ile sağlığa olan faydalarıyla da ön plana çıktığını söyleyen Ercan, “Beypazarı Maden Suyunun içinde bulunan bikarbonat sindirim sistemini rahatlatıyor, kalsiyum kemiklerin güçlenmesine yardımcı oluyor, magnezyum kalp ve damar sağlığını ve potasyum kas-sinir sistemini destekliyor. Ayrıca Türkiye’de sadece Beypazarı Maden Suyunda bulunan silikat minerali ise Alzheimer’a karşı öneriliyor. Beypazarı Maden Suyu halk sağlığı açısından maden suyunun tanıtılması ve sevdirilmesi konusunda çalışmalar sürdürülüyor” açıklamalarını yaptı.


   
27 ÜLKEYİ FERAHLATIYOR

“Günde en az 2 şişe” sloganıyla faaliyetlerini sürdüren ve 2020 yılında devreye aldığı yeni üretim hattıyla toplam üretim kapasitesini yüzde 30 oranında artıran şirket, Türk insanın olduğu her yere Türk maden suyunu ulaştırmak hedefiyle ihracat çalışmalarını sürdürerek, 27 farklı ülkeye ihracat yapıyor. 300’ü aşkın bayi ağı ile Beypazarı Maden Suyunu tercih eden milyonlarca insanın sorumluluğuyla hareket eden şirket, ulusal ve uluslararası kuruluşlardan pek çok ödüle layık görülerek de Beypazarı Maden Suyu kalite ve başarısını tescillemeye devam ediyor...  Beypazarı Maden Suyu:

  • 2009 yılında Gazi Üniversitesince yapılan araştırma sonucu “En İyi Marka Ödülü”,
  • 2010 yılında Tüketici Akademisi tarafından düzenlenen anket sonucu “Kalitesine En Çok Güvenilen Marka Ödülü”,
  • 2010 yılında “AB Kalite Ödülü” ve “Tüm Tüketicilere Tavsiye Edilen Marka Ödülü”,
  • 2011 yılında “Tüketici Kalite Zirvesi Ödülü”, TTDK (Tüm Tüketicileri Koruma Derneği) “Altın Marka Ödülü”,  “Uluslar Arası Güvenilir Gıda Zirvesi Kalite Ödülü” ve “AB Kalite Ödülü”,
  • 2012 yılında TTDK “Altın Marka Ödülü” ve “Güvenilir Gıda Ödülü”,
  • 2013 yılında “Dünya Kalite Ödülü”,
  • 2014 yılında “AB Kalite Ödülü”,
  • 2015 yılında “Dünya Kalite Ödülü”,
  • 2016 yılında “AB Kalite Ödülü”, “Dünya Kalite Ödülü”, ve “Markaların Lideri Ödülü”,
  • 2017 yılında “Lobin Consumer Quality Awards”
  • 2020 yılında  “Yılın İçecek Markası Ödülü” ve daha birçok ödüle layık görüldü.

Son Güncelleme: 03.04.2021 10:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.