İYİ UYKU BİR “ALO”YA BAKIYOR

Türkiye’nin uyku ürünleri lideri Yataş Bedding’de telefonla sipariş dönemi başladı.

İYİ UYKU BİR “ALO”YA BAKIYOR

Türkiye’nin uyku ürünleri lideri Yataş Bedding’de telefonla sipariş dönemi başladı.

13 Nisan 2020 Pazartesi 13:30
İYİ UYKU BİR “ALO”YA BAKIYOR

Türkiye’nin uyku ürünlerinde kalite, konfor ve yenilikçi teknoloji denince ilk akla gelen markası Yataş Bedding, daha iyi bir uyku isteyenler için telefonla sipariş hizmeti sunmaya başladı. Bağışıklık sistemini güçlendiren, stresi azaltan uykunun daha da önemli olduğu bu dönemde Yataş Bedding’in sunduğu bu hizmetten faydalanmak isteyen tüketicilerin sadece 444 0 987 numaralı hattı araması yeterli. Üstelik Smart Match uygulamasından faydalanarak yatak satın alanlar memnun kalmazsa yataklarını 120 gün içinde değiştirebiliyor. Tüketicilerin satın aldığı ürünlerin teslimat ve montaj aşamalarında gerekli hijyen tedbirlerine uygun, tüketicilerin ve Yataş çalışanları sağlığı ve güvenliği dikkate alınarak hizmet veriliyor.

   

İADE SÜRESİ UZUN

Yataş Bedding, tüketicilerin kendisine en doğru yatağı bulabilmesi için “Doğru Yatak Bulma Sistemi – Smart Match”i de sunuyor. Tüketiciler, mağazaya gitmeye gerek kalmadan Yataş Bedding internet sayfasından yapacakları testle veya 444 0 987 numaralı telefonu aradığında bir Yataş uzmanıyla görüşerek yapabileceği iki dakikalık bir testle Smart Match sisteminden yararlanabiliyor. Ardından da önerilen yataklar arasından seçtiklerini telefonla sipariş verebiliyor. Yataş Uyku Laboratuvarı tarafından hazırlanan Smart Match ile kişinin uyku alışkanlıkları, vücut tipi, rahatsızlıklarına göre kişiye en uygun yatağın belirlenmesine imkan veriyor. Üstelik Smart Match uygulamasıyla satın aldığı yataktan memnun kalmayanlar, 120 gün içerisinde değişiklik yapabiliyor.

Son Güncelleme: 13.04.2020 13:34
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.