İŞTE AMAZON TÜRKİYE'NİN RESMİ TEDARİKÇİSİ

Soycan Şirketler Grubu iştiraklerinden Sarpedon Global Trade, ABD’li e-ticaret devi Amazon’un Türkiye platformunun resmi tedarikçisi oldu!

İŞTE AMAZON TÜRKİYE'NİN RESMİ TEDARİKÇİSİ

Soycan Şirketler Grubu iştiraklerinden Sarpedon Global Trade, ABD’li e-ticaret devi Amazon’un Türkiye platformunun resmi tedarikçisi oldu!

10 Haziran 2021 Perşembe 14:02
İŞTE AMAZON TÜRKİYE'NİN RESMİ TEDARİKÇİSİ

Soycan Şirketler Grubu’nun uluslararası ticaret ve e-ticaret alanlarında faaliyet gösteren iştiraki Sarpedon Global Trade, e-ticarette dünya lideri Amazon’un Türkiye platformunda “Vendor” statüsünde satışlara başladı.İş birliği kapsamında Sarpedon, pek çok önemli Türk markasının resmi Amazon temsilciliği ile markalara ait oyuncak, kitap ve diğer ürünlerin Amazon’a toptan satışını gerçekleştirecek.

0-14 yaş çocuk ürünlerinin yer aldığı e-ticaret platformu Sarpedon Kids’i yayına aldıktan sonra Türkiye’deki tüm pazaryerlerine giren ve ilk kez Sarpedon Kids markasıyla B2C satışlara başlayan Sarpedon Global Trade, Amazon Türkiye ile kurduğu yakın ilişkiler ve Amazon’a sunduğu nitelikli hizmet neticesinde Amazon Türkiye tarafından “Vendor Satıcı” olarak belirlendi. ‘’Vendor’’ satıcı (bayi) veya standart satıcı olmak üzere iki iş modeli bulunan Amazon’da standart satıcı olarak son tüketiciye satış yapılabiliyorken, Amazon’un davetiyle girilebilen Vendor statüsündeki satış modelinde işletmeler resmi temsilcisi oldukları markaların ürünlerini doğrudan Amazon’un kendisine toptan şekilde (B2B) satıyor.
 

B2B VE B2C HEDEFİ

Amazon Türkiye ile yapılan iş birliği hakkında Soycan Şirketler Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Soycan, “Amazon Türkiye’de Sarpedon Kids markamız ile son tüketiciyle ürünlerimizi buluştururken, Sarpedon Global olarak yıllardır sahip olduğumuz B2B satış tecrübesiyle de Amazon Türkiye’ye, Türkiye’nin önde gelen markalarının ürünlerinin toptan tedariğini gerçekleştirmeye başladık. Bu iş birliğinin ilerlemesiyle yalnızca Amazon Türkiye’de değil, Amazon’un diğer ülkelerdeki platformlarında da B2B ve B2C satış yapmayı hedefliyoruz” dedi.

Sarpedon’un halihazırda Türkiye, Belarus ve Ukrayna’da bulunan şirketleriylefaaliyet gösterdiğini vurgulayan Yılmaz Soycan, “Lojistik ve uluslararası ticaretteki kabiliyetlerimizi bir araya getirerek büyük bir potansiyel gördüğümüz e-ticaret alanına yatırım yapma kararı aldık. Bu kapsamda 2021 Şubat’ta yayına aldığımız e-ticaret platformumuz sarpedonkids.com ile eş zamanlı Türkiye’deki tüm pazaryerlerine girdik. Sarpedon Global Trade olarak yakın zamanda faaliyete geçecek olan Amerika ve İngiltere şirketlerimiz ve bu ülkelerde e-ihracat üzerine yapacağımız yatırımlar sayesinde hem önde gelen markalar hem de kendi markalarımız özelinde ticari faaliyetlerimizi geliştirmeyi hedefliyoruz” ifadelerini kullandı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner302