CNC kontrol sistemleri, endüstriyel robot, robodrill (İşleme merkezi), robocut (Tel erozyon), roboshot (Plastik enjeksiyon) ve robonano (Hassas torna) gibi fabrika otomasyon sistemlerinin üretiminde dünya lideri FANUC, Endüstri 4.0 teknolojilerine bir yenisini daha ekledi. Şirket, dünya çapında tüm endüstrileri tehdit eden Koronavirüs salgınının üretim süreçlerindeki negatif etkisini minimize etmeyi hedefleyen uzaktan servis hizmeti FANUC Assisted Reality (FAR) teknolojisini müşterilerine sundu. FAR hizmeti, FANUC ürünlerinin bakımıyla birlikte ürünlerin garanti sürelerinin arttırılması, 7/24 telefon desteği ve yerinde servis gibi hizmetleri de içeriyor.
UZAKTAN DESTEKLE ARIZA SÜRESİNİ AZALTIYOR
"SERVİS HER ŞEYDEN ÖNCE GELİR"
Kısa, FAR teknolojisinin aynı zamanda teşhisin doğru yapılmasını sağlayarak ikinci kez servis ihtimalini ortadan kaldırdığını belitti. Bu dijital servis hizmetinin Endüstri 4.0 ile uyumlu olduğunu kaydeden Kısa, şöyle devam etti:
“FANUC'un ‘Servis Her Şeyden Önce Gelir’ yaklaşımını da en iyi biçimde yansıtan FAR, üretim kritikliği yüksek olan ve duruşa tahammülü olmayan otomotiv, otomotiv yan sanayi ve gıda başta olmak üzere tüm sektörlere uyarlanabilir bir hizmet. Bu hizmeti alan müşterilerimiz üretim maliyetlerinin çok yüksek olduğunu göz önünde bulundurarak duruş maliyetlerini minimize etmek üzere bize başvuruyorlar."