FANUC’TAN UZAKTAN SERVİS HİZMETİ FAR

Endüstri 4.0 uygulamalarını güncelleyen otomasyon firması FANUC, müşterilerinin uzaktan acil servis desteği alabileceği FANUC Assisted Reality teknolojisini hayata geçirdi.  

FANUC’TAN UZAKTAN SERVİS HİZMETİ FAR

Endüstri 4.0 uygulamalarını güncelleyen otomasyon firması FANUC, müşterilerinin uzaktan acil servis desteği alabileceği FANUC Assisted Reality teknolojisini hayata geçirdi.  

18 Aralık 2020 Cuma 15:53
FANUC’TAN UZAKTAN SERVİS HİZMETİ FAR

CNC kontrol sistemleri, endüstriyel robot, robodrill (İşleme merkezi), robocut (Tel erozyon), roboshot (Plastik enjeksiyon) ve robonano (Hassas torna) gibi fabrika otomasyon sistemlerinin üretiminde dünya lideri FANUC, Endüstri 4.0 teknolojilerine bir yenisini daha ekledi. Şirket, dünya çapında tüm endüstrileri tehdit eden Koronavirüs salgınının üretim süreçlerindeki negatif etkisini minimize etmeyi hedefleyen uzaktan servis hizmeti FANUC Assisted Reality (FAR) teknolojisini müşterilerine sundu. FAR hizmeti, FANUC ürünlerinin bakımıyla birlikte ürünlerin garanti sürelerinin arttırılması, 7/24 telefon desteği ve yerinde servis gibi hizmetleri de içeriyor.

UZAKTAN DESTEKLE ARIZA SÜRESİNİ AZALTIYOR

FANUC ofislerinden uzakta bulunan veya sıkı bir üretim temposu bulunan firmaların talepleri doğrultusunda FAR teknolojisi hazırlıklarının pandemi öncesine dayandığını aktaran FANUC Türkiye Robot Teknik Müdürü Murat Kısa, pandemi ile birlikte sosyal mesafe kurallarının oluşması, ulaşımın daha kısıtlı ve zor hale gelmesiyle Nisan 2020 itibariyle hizmeti sunmaya başladıklarını belirtti. Murat Kısa "FAR, müşterilerimizin özel bir ekipmana ihtiyaç duymadan uzaktan yardım hattımız üzerinden akıllı telefon veya tabletle video görüşmesi yapabileceği, resim paylaşabileceği, video üzerinden anlık çizimler iletebileceği yani acil servis desteği alabileceği dijital bir sistem” dedi. Yardım hattı ile müşterinin problemini daha kısa sürede analiz edip ve yerinde servis hizmeti sağlanması gerekiyorsa parça listesini hızlıca oluşturabildiklerine dikkat çeken Kısa “Teknolojimizle 4 milyon euro değerindeki stoklarımızda bulunan parçalarla müşterimizin ihtiyaçlarını en kısa sürede gideriyoruz. FAR, pandeminin ulaşımı kısıtlamasının dezavantajının önüne geçerek uzaktan destekle arıza süresini azaltıyor ve verimliliği arttırırken üretimin kesintisizliğini destekliyor" diye konuştu.

"SERVİS HER ŞEYDEN ÖNCE GELİR"

Kısa, FAR teknolojisinin aynı zamanda teşhisin doğru yapılmasını sağlayarak ikinci kez servis ihtimalini ortadan kaldırdığını belitti. Bu dijital servis hizmetinin Endüstri 4.0 ile uyumlu olduğunu kaydeden Kısa, şöyle devam etti:

“FANUC'un ‘Servis Her Şeyden Önce Gelir’ yaklaşımını da en iyi biçimde yansıtan FAR, üretim kritikliği yüksek olan ve duruşa tahammülü olmayan otomotiv, otomotiv yan sanayi ve gıda başta olmak üzere tüm sektörlere uyarlanabilir bir hizmet. Bu hizmeti alan müşterilerimiz üretim maliyetlerinin çok yüksek olduğunu göz önünde bulundurarak duruş maliyetlerini minimize etmek üzere bize başvuruyorlar."

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.