AZ ZAMANDA ÇOK İŞ YAPTILAR

EVSİD'in bu yıl üçüncüsünü düzenlediği Invitation Only etkinliği, 5 kıtaya yayılan 42 ülkeden 70 zincir market ve toptancıyı İstanbul’da buluşturdu. EVSİD kurulmasının üstünden 3,5 yıl geçmesine rağmen önemli faaliyetler gerçekleştirdi.

AZ ZAMANDA ÇOK İŞ YAPTILAR

EVSİD'in bu yıl üçüncüsünü düzenlediği Invitation Only etkinliği, 5 kıtaya yayılan 42 ülkeden 70 zincir market ve toptancıyı İstanbul’da buluşturdu. EVSİD kurulmasının üstünden 3,5 yıl geçmesine rağmen önemli faaliyetler gerçekleştirdi.

16 Kasım 2018 Cuma 09:43
AZ ZAMANDA ÇOK İŞ YAPTILAR

İntivitation  Only etkinliği, Ev ve Mutfak Eşyaları Sanayicileri ve İhracatçıları Derneği (EVSİD) tarafından 3'üncü kez düzenlendi. İstanbul Sanayi Odası (İSO) Yönetim Kurulu Başkanı Erdal Bahçıvan ile birlikte Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Başkanı İsmail Gülle, İstanbul Demir ve Demir Dışı Metaller İhracatçılar Birliği (İDDMİB) Başkanı Tahsin Öztiryaki, PAGEV Başkanı Yavuz Eroğlu’un da katıldığı açılışta İSO Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Taciroğlu bulundu.  Etkinliğin açılışı öncesinde protokole EVSİD ve faaliyetleri hakkında kısa bir sunum yapan EVSİD Başkanı Burak Önder’in konuşmasının ardından davetliler kurdele kesimini yaptı, aynı zamanda ikili görüşmelerin de yapıldığı stantları dolaşarak katılımcılarla sohbet etti.

"GENÇ BİR DERNEK OLMAMIZA RAĞMEN"

EVSİD Başkanı Burak Önder Invitation Only etkinliğinin format olarak Türkiye’de ilk kez EVSİD tarafından hayata geçirilen bir proje olduğuna dikkat çekti. EVSİD olarak kuruluşlarından bu yana ihracatın artırılmasına yönelik faaliyetlere ağırlık verdiklerini ve özellikle alternatif pazarlarda iş görüşmeleri gerçekleştirdiklerini anlatan Önder, "3.5 yıllık genç bir dernek olmamıza rağmen 18 farklı ülkede 23 etkinlik gerçekleştirmiş olmamız aslında bunun en güzel kanıtı." dedi.  Önceki yıllarda yapılan etkinlikten başarılı sonuçlar elde edildiğini kaydeden Önder, katılımcı firmaların ABD, Kolombiya, Meksika, Panama, Şili, Uruguay, Brezilya, Güney Afrika, Fas, Hindistan ve Güney Kore gibi farklı birçok ülkeye ihracata başladıklarını belirtti.

"FARKLI BÖLGELERE TAŞIMAK"

Bu yıl davet edilen alıcı firmaların yüzde 90’ının Türkiye’ye ilk kez geleceğini ve birçoğunun henüz Türk üreticileri ile ticari bağlantıları olmadığını ifade eden Önder, şunları anlattı: "70 alıcı firmanın yaklaşık yüzde 40’lık kısmı için zincir marketler ve çok katlı mağazalar, yüzde 60’lık kısmı için ise direkt ithalatçı, toptancı firmalar tercih edildi. Amacımız özellikle alternatif pazarlarda, pazar çeşitliliğini artırarak sektörümüzün ihracatını artırmak. İhracata konu tüm faaliyetlerde olduğu gibi Invitation Only etkinliğimizde de en büyük desteği Ticaret Bakanlığımızdan görüyoruz. Maddi manevi bu projemizin arkalarında durmaları ve bizleri cesaretlendirmeleri sayesinde projemizi 2018 yılından başlayarak yurt dışına da taşıdık ve ilk olarak Kolombiya’da tüm Latin Amerika ülkelerini kapsayan iş görüşmeleri gerçekleştirdik. Hedefimiz, Ticaret Bakanlığımız tarafından “Başarılı Örnek” olarak ödüllendirilen bu projemizi 2019 yılında Asya ve Avrupa merkezli yurtdışında farklı bölgelere de taşımak."

Son Güncelleme: 16.11.2018 10:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.