KOBİ’LERDE İNTERNET ÇAĞI

KOBİ Dolu Anadolu Teknoloji Buluşmaları’nın Konya ayağında işletmelere önemli mesajlar verildi. Türk Telekom Grubu Kurumsal Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Mert Başar; “İnternette varlığını kanıtlayan KOBİ’ler uzun ömürlü oluyor” dedi.

KOBİ’LERDE İNTERNET ÇAĞI

KOBİ Dolu Anadolu Teknoloji Buluşmaları’nın Konya ayağında işletmelere önemli mesajlar verildi. Türk Telekom Grubu Kurumsal Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Mert Başar; “İnternette varlığını kanıtlayan KOBİ’ler uzun ömürlü oluyor” dedi.

24 Kasım 2015 Salı 16:09
KOBİ’LERDE İNTERNET ÇAĞI
 


   Türk Telekom Grubu'nun, iş dünyasındaki yeni fırsatları ve teknolojinin markalara katkısını kamuoyuna aktarmak amacıyla düzenlediği "KOBİ Dolu Anadolu Teknoloji Buluşmaları"nın üçüncüsü Konya'da gerçekleşti. Türk Telekom Grubu Kurumsal Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Mert Başar, Türk Telekom Grubu'nun sunduğu iletişim teknolojilerini kullanan yeni nesil şirketlerin, daha fazla kazanmanın kapılarını araladığını, tasarruf sağladığını, gelirlerini artırdığını ve işletme risklerini azalttığını söyledi. Türkiye'nin can damarı KOBİ'lerin, sağladıkları istihdam ve gerçekleştirdikleri yatırımlarla ülke ekonomisinin lokomotifi sayıldığını belirten Başar, KOBİ’leri yarına hazırlayacak yeni nesil çözümlerin devamlılığını sağlamak adına faaliyette bulunduklarını ifade etti.


“Teknolojiden uzak bir büyüme hayal”
Teknolojiyi takip etmenin önemini vurgulayan Başar; "Türk Telekom Grubu'nun sunduğu iletişim teknolojilerini kullanan yeni nesil şirketler, daha fazla kazanmanın kapılarını aralıyor, tasarruf sağlıyor, gelirlerini artırıyor ve işletme risklerini azaltıyor. Dedik ki; 'teknoloji olmadan rekabet etmek mümkün mü?' Ne yazık ki değil. Peki, teknoloji nasıl somutlanabilir? Biz bunu olabildiğince somutlayarak elimizden gelen her fırsatta KOBİ'lerimize anlatalım dedik. İşte 'KOBİ Dolu Anadolu' bunun bir yansıması" diye konuştu.

İşletmeler internetin gücünü keşfediyor


Başar, Türkiye'de internet ve mobil olarak iki önemli trend olduğuna işaret etti. Artık müşterilerin internet olayına, ‘eğer bir kurum internette yoksa dünyada da yok’ diye baktığını anlatan Başar; “’Google'da yoksa yoktur’ anlayışı yanlış. İş buraya geldi. İsmin internette arandığı zaman yoksan, gerçek hayatta da yoksun. İnternette var olmak şart. Mümkünse internette dükkân açmak şart. Yani internette sadece isim, adres ve ürünlerin basit görselleri değil ürünlerin internet ortamında satın alınabilir olması da çok önemli. Güvenli bir şekilde kredi kartıyla sisteme girip müşterilerin internetten ürün satın alabilmesi çok önemli. Bizimle ilgili yapması gereken birtakım işlemler varsa bunları kolaylıkla yapabilmesi, bize gelmeden, herhangi vasıtaya binmeden bunları yapabilmesi çok önemli" açıklamalarında bulundu. Konuşmaların ardından etkinliğin moderatörü, Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu, "Yeni nesil iş yapış biçimleri" ve "Dönemin yükselen değeri e-ticaret" konularında katılımcılara bilgi verdi. 




Son Güncelleme: 24.11.2015 16:11
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.