MARKA kalkınma planını katılımcılıkla hazırlıyor

Doğu Marmara Kalkınma Ajansı’nın (MARKA) hazırlamakta olduğu 2014-2023 yıllarını kapsayacak 2023 vizyonlu bölge planı çalışması bütün hızıyla devam ediyor.

MARKA kalkınma planını katılımcılıkla hazırlıyor

Doğu Marmara Kalkınma Ajansı’nın (MARKA) hazırlamakta olduğu 2014-2023 yıllarını kapsayacak 2023 vizyonlu bölge planı çalışması bütün hızıyla devam ediyor.

26 Temmuz 2013 Cuma 08:26
MARKA kalkınma planını  katılımcılıkla hazırlıyor



       Katılımcılık ilkesi benimsenerek yapılan ve Kocaeli, Sakarya, Düzce, Bolu ve Yalova illerini kapsayacak Doğu Marmara Bölge Planı, kamuoyunun fikir ve görüşlerini bekliyor. Doğu Marmara Bölge Planı hazırlık çalışmaları ulusal kalkınma planı ile eşgüdüm içerisinde ve alt ölçekli planları yönlendirici nitelikte olmak üzere MARKA koordinasyonunda geçtiğimiz yıl başlatılmıştı. Faaliyete geçirilen www.dogumarmarabolgeplani.gov.tr internet sitesi üzerinden anketlerle ve proje önerileriyle bölge planı ve bölgesel inovasyon stratejisine fikir toplanıyor, bölgesel göstergeler yayınlanarak bölgenin kalkınmışlık durumu irdeleniyor. Bunun yanı sıra internet sitesinden bölge üzerine yapılmış olan sektörel ve tematik araştırma ve analizler yayınlanıyor. Doğu Marmara Bölge Planı için fikir ve düşüncülerini paylaşmak isteyenler. Bölge Planı’nın  www.dogumarmarabolgeplani.gov.tr internet sitesinden www.facebook.com/dogumarmara2023 facebook adresinden, @DoguMarmara2023 twitter adresinden ve planlama@marka.org.tr mail adresinden paylaşabilirler. Yapılacak olan değerlendirmelerin ardından önerilerinin faydalı olacağı düşünülen fikir sahipleri MARKA tarafından projelerini daha detaylı açıklamak ve süreçte daha aktif rol oynamak üzere davet edilerek yüz yüze görüşmeler yapılacak

Son Güncelleme: 26.07.2013 08:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.