TEKSİLCİ ONLİNE FUAR İLE 30 ÜLKEYE ULAŞTI

Dosso Dossi Fashion Show'un İstanbul'da gerçekleştirdiği online fuar, 100 markanın ürünlerini Rusya, Kazakistan, Azerbaycan ve Ukrayna başta olmak üzere 30 ülkeden 200 şehirdeki alıcılarla buluşturdu.

TEKSİLCİ ONLİNE FUAR İLE 30 ÜLKEYE ULAŞTI

Dosso Dossi Fashion Show'un İstanbul'da gerçekleştirdiği online fuar, 100 markanın ürünlerini Rusya, Kazakistan, Azerbaycan ve Ukrayna başta olmak üzere 30 ülkeden 200 şehirdeki alıcılarla buluşturdu.

13 Ocak 2021 Çarşamba 11:06
TEKSİLCİ ONLİNE FUAR İLE 30 ÜLKEYE ULAŞTI

Türkiye'nin en büyük tekstil pazarlama organizasyonlarından Dosso Dossi Fashion Show'un İstanbul'da gerçekleştirdiği online fuar, 100 markanın ürünlerini Rusya, Kazakistan, Azerbaycan ve Ukrayna başta olmak üzere 30 ülkeden 200 şehirdeki alıcılarla buluşturdu .Dünyaca ünlü top modellerin katıldığı moda şovları ve dünya çapında yaptığı tanıtım faaliyetleriyle bilinen Dosso Dossi Fashion Show, Türk tekstil üreticileriyle iş birliğini güçlendirerek devam ettiriyor. İstanbul'da Dosso Dossi Hotels Downtown'da 9 Ocak’ta başlayan ve 14 Ocak’a kadar devam edecek olan online fuar, Laleli, Merter ve Osmanbey'de üretim yapan 100 markanın ürünlerini 30 ülkeden 200 şehirden alıcılarla buluşturdu. Kurulan 100'ün üzerindeki panel ile hazır giyim alıcılarına ulaşan görevliler, dossodossi.com üzerinden yaklaşık 150 bin adet farklı hazır giyim ürününün satışını gerçekleştirdi.

"AVRUPA'DAN ÇİN SINIRINA KADAR SİPARİŞ ALDIK"

Dosso Dossi Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hikmet Eraslan,  pandemi sürecinde ağırlık verdikleri online fuarların Laleli, Merter ve Osmanbey'deki hazır giyim markaları için can suyu olduğunu belirterek "Online fuar kapasitemizi artırarak dossodossi.com'u bölgenin en büyük online toptan satış platformu yapacağız" dedi. 12 yıldır yaptıkları şovlar ile binlerce alıcıyı Türkiye'de ağırladıklarını belirten Eraslan, pandemiyle değişen dünyaya hızlıca ayak uydurduklarını ve bu süreçte online satışa ağırlık verdiklerini söyledi. Üçüncüsünü gerçekleştirdikleri Dosso Dossi Fashion Show Online Fuar'da Laleli, Osmanbey ve Merter'de bulunan kadın, erkek, çocuk ve ayakkabı kategorilerinde üretim yapan markaları alıcılara ulaştırdıklarını belirten Hikmet Eraslan, şunları söyledi:

"Pandemi nedeniyle Türkiye'ye gelemeyen müşterilerimize 2021 ilkbahar-yaz ürünlerini ulaştırdık. Yıllardır bizimle iş birliği halinde olan ve her biri bulundukları bölgenin en büyük tekstil satıcısı olan müşterilerimizle temas kuran satış görevlilerimiz ilk beş günde yaklaşık 150 bin adet ürün satışı gerçekleştirdi. Rusya, Kazakistan, Azerbaycan ve Ukrayna başta olmak üzere yaklaşık bin tekil alıcı ile görüşme sağlandı. Avrupa ülkelerinden Çin sınırına kadar sipariş aldık. Yaklaşık 30 ülke ve 200 şehre ulaştık. Alınan siparişler ve sezon boyunca devam edecek siparişleriyle birlikte 15 milyon dolarlık bir ciroya ulaşmayı hedefliyoruz."

HEDEF MARKA ADEDİNİ 500'E ÇIKARMAK

Online fuarlardan aldıkları sonuçlardan çok memnun olduklarını belirten Hikmet Eraslan, "Online fuar kapasitemizi artırarak dossodossi.com'u bölgenin en büyük online toptan satış platformu yapacağız" dedi. Dossodossi.com bünyesinde bulunan marka adetini 500'e çıkarmak için çalışmalara başladıklarını söyleyen Eraslan şöyle devam etti:

"Marka sayısının yanı sıra ulaşılan ülke sayısını da artıracağız. Rusya ve çevresini kapsayan ülkelere Afrika ve Avrupa pazarını da dahil ederek toptan online hazır giyim satışında bölgenin en büyük markası olacağız. Özellikle yeni ülkelerde Türk markalarının pazarlanması konusunda büyük kampanyalar planlıyoruz. Gerçekleştireceğimiz dijital platform defileleriyle de büyük ses getirmeye devam edeceğiz."

Son Güncelleme: 13.01.2021 11:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.