banner250

GODADDY, “GO” DEDİ

Farklı iş hedeflerine yönelik çeşitli dijital ürünler sunan GoDaddy, zorlu pandemi döneminde küçük işletme sahipleri ve girişimcilerin dijital varlıklarını iyileştirmelerine ve işlerini büyütmelerine yardımcı olacak üç ipucu paylaştı.

GODADDY, “GO” DEDİ

Farklı iş hedeflerine yönelik çeşitli dijital ürünler sunan GoDaddy, zorlu pandemi döneminde küçük işletme sahipleri ve girişimcilerin dijital varlıklarını iyileştirmelerine ve işlerini büyütmelerine yardımcı olacak üç ipucu paylaştı.

28 Temmuz 2020 Salı 10:29
GODADDY, “GO” DEDİ

Dünyanın dört bir yanındaki girişimcilerin online dünyada başarılı olması için gerekli araç ve yardımı sunan GoDaddy, Türkiye’deki küçük işletme sahibi ve girişimcilerin 2020’nin ikinci yarısında dijital kimliklerini iyileştirmelerine ve geliştirmelerine yardımcı olacak üç ipucu paylaştı. GoDaddy Türkiye, MENA ve Güney Afrika Kıdemli Bölge Direktörü Selina Bieber, “Hep birlikte ‘yeni normal’e uyum sağlamaya çalışırken teknoloji ve internetin hem kişisel hem de profesyonel hayatlarımızda önemli yere sahip olmaya devam edeceğini öngörüyoruz. Her gün daha fazla tüketici online dünyaya yöneliyor ve küçük işletmeler ile girişimcilerin bir dijital varlığa sahip olması, benzer işletmeler ve rakipleri arasında görünürlük kazanması artık daha da önemli. GoDaddy olarak online dünyada başarılı olmak için bir web sitesine sahip olmaktan daha fazlasının gerekli olduğunu biliyoruz. Bu nedenle, müşterilerimizin online dünyada varlıklarını oluşturmalarına ve işlerini büyütmelerine yardımcı olmak amacıyla içeriğinde Hazır Web Sitesi, online pazarlama araçları, arama motoru optimizasyonu ve e-posta gibi özelliklerin de bulunduğu Web Siteleri + Pazarlama Araçları ürünümüzü geliştirdik” dedi.

   

TİCARETTE “GÖRÜNÜN”

GoDaddy’nin Türkiye’deki küçük işletme sahipleri ve girişimcilerin dijital varlıklarını geliştirmelerine yardımcı olmaya yönelik paylaştığı ipuçları; sosyal medyanın avantajlarından faydalanmak, görünür ve güvenilir olmak ve e-ticaret yatırımlarına devam etmek üzerine kurulu. Türkiye’deki 62 milyon internet kullanıcısının yüzde 81’i internette ürün araması yaptığını söyleyen şirket, “Küçük işletme sahipleri ve girişimciler web sitelerini arama motorları için optimize ederek arama sonuçlarında daha üst sıralara yükselme fırsatını yakalayabilirler” ifadelerine yer verdi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.