KAĞITSIZ OFİSE DAVET

Yeni tip Koronavirüs (COVİD-19), binlerce kişinin elinden geçen kâğıtlar üzerinde adeta krallığını ilan ediyor. Uzmanlar virüsün kâğıt ortamında 4-5 gün arasında aktif kaldığı konusunda uyarılarda bulunuyor.

KAĞITSIZ OFİSE DAVET

Yeni tip Koronavirüs (COVİD-19), binlerce kişinin elinden geçen kâğıtlar üzerinde adeta krallığını ilan ediyor. Uzmanlar virüsün kâğıt ortamında 4-5 gün arasında aktif kaldığı konusunda uyarılarda bulunuyor.

24 Mart 2020 Salı 16:25
KAĞITSIZ OFİSE DAVET

SAYISIZ KİŞİNİN ELİ DEĞİYOR

Dünya Sağlık Örgütü’nün yeni tip Koronavirüs’ü (COVID-19) dünya genelinde pandemi ilan etmesi ve ülkemizde Devletimizin Sağlık Bakanlığımız öncülüğünde gerekli tedbirleri artırması üzerine, birçok şirket evden çalışma modeline geçti. Uzmanlar, Koronavirüs’ten kaçınmak için kağıtlardan uzak durulması gerektiğini belirtti. Herkesin kâğıtla temas konusunda dikkatli olmasını öneren uzmanlar gibi, yazılımcılar da elektronik belge ve süreç yönetim sistemlerinin bu konuda en etkin ve güvenli çözüm olduğunu dile getirdi. Bilkent CYPERPARK firmalarından CBKSoft Genel Müdürü Salih Kanlı, bilimsel araştırmalara göre Koronavirüsün kâğıt gibi ortamlarda 4 ila 5 gün arasında aktif kalabileceğinin öngörüldüğünü belirtti.

KÂĞITSIZ OFİS VURGUSU

Konuyla ilgili açıklama yapan Bilkent Cyperpark firmalarından CBKSoft Genel Müdürü Salih Kanlı, bilimsel araştırmalara göre Koronavirüsün kâğıt gibi ortamlarda 4 ila 5 gün arasında aktif kalabileceğinin öngörüldüğünü belirtti. Kanlı,  “Bundan dolayı mümkün olduğunca elden ele dolaşan kâğıttan uzak durmamız hem kendimiz hem de toplum sağlığı için hayati önem arz etmektedir. Birimden birime, masadan masaya, elden ele dolaşan kâğıtlar birçok virüs ve bakterinin de taşınmasına ve yayılmasına yol açmaktadır. Evrak ile sıklıkla temas eden tüm ofis çalışanları, memurlar, arşivciler, satın almacılar, muhasebeciler, hukukçular, öğrenci işleri görevlileri doğal olarak daha yüksek risk altında” diye konuştu.

 SIFIR TEMAS

İş süreçlerinin evden takip edilmesi için e-posta, Skype ve WhatsApp gibi uygulamaların online yazışmalar ve toplantılar için faydalı olsalar da tek başlarına yeterli olmayacağını vurgulayan Kanlı, “Dolayısıyla, asıl ihtiyaç uçtan uca kesintisiz bir otomasyon sunan bir Elektronik Belge ve Süreç Yönetim Sisteminin hayata geçirilmesidir. Bu sistemler; elektronik belgelerinizi oluşturmanız, paraflamanız ve imzalamanız, elektronik arşivinizden aradığınız bir belgeyi saniyeler içinde bulmanız için en ideal çözümdür. Aynı zamanda kâğıt ile teması minimuma indirdiği için en sağlıklı çözümdür” dedi. Kanlı; “Elektronik Belge, Form ve Süreç Yönetim Sistemleri hem kurum içi yazışmalarınızı hem de kurumu dışı yazışmalarınızı yasal geçerliliği olan dijital platforma taşıyarak fiziksel teması ve riski minimize ederken, aynı zamanda iş süreçlerini takip edilebilir hale getirip ciddi anlamda tasarruf sağlamaktadır. Örneğin, kurumuzun bir tedarikçisi ile yapacağı sözleşmeyi tedarikçiniz ile fiziksel olarak bir araya gelmeden dakikalar için de e-imza ile imzalayabilir hem kendinizin hem de karşı tarafın riskini minimum düzeye çekebilirsiniz” diyerek sözlerini tamamladı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.