Yüzde 70 tasarruf sağlıyor

Özkul Grup, özellikle tekstil sektörü için geliştirilen Ecodrain sistemi ile endüstriyel kuruluşlarda yüzde 70 oranında tasarruf sağlıyor.

Yüzde 70 tasarruf sağlıyor

Özkul Grup, özellikle tekstil sektörü için geliştirilen Ecodrain sistemi ile endüstriyel kuruluşlarda yüzde 70 oranında tasarruf sağlıyor.

23 Ocak 2013 Çarşamba 11:03
Yüzde 70 tasarruf sağlıyor
    
 
  2011 senesinde Ankara’da kurulan Özkul Grup Mühendislik, endüstriyel uygulamalar için çevreci ve aynı zamanda teknolojik çözümler sunuyor. Özellikle tekstil sektörü için geliştirilen Ecodrain sistemi ile endüstriyel kuruluşların çözüm ortağı olan Özkul Grup firmasının Yönetim Kurulu Üyesi Hakan Özkul, “İçinde yaşadığımız yüzyılda küresel ısınma ve çevre kirliliği her geçen gün yaşamımızı daha fazla tehdit etmektedir. Çevre problemleri arttıkça ve sınırlı enerji kaynakları tükendikçe enerji fiyatları da hızla yükselmektedir. Dolayısıyla enerji tasarrufunun önemi ve gerekliliği geçtiğimiz her gün daha iyi anlaşılan bir kavram olarak karşımıza çıkıyor. Bu kapsamda Kanada menşeili Ecodrain ve Terragon firmalarının Türkiye temsilciliklerini yürütmekteyiz” dedi.

Ödün vermeden tasarruf sağlıyor
Günümüzde binalarda ve özellikle tekstil sektöründe harcanan enerjinin önemli bir kısmını sıcak su giderlerinin oluşturduğunu aktaran Hakan Özkul, “Eğer kullandığımız sıcak su miktarını düşürebilirsek; hem enerji giderlerimizi hem de karbon salınımını önemli ölçüde azaltabiliriz. Ancak kaliteden ödün vermeden enerji maliyetlerinden tasarruf etmek mümkün. Üstelik konforumuzdan ödün vermeden yaptığımız uygulamalar ile yüzde 70 oranında tasarruf sağlanabiliyor” diye dile getirdi.



Enerjiyi geri kazandırıyor
Yüzde 70 oranlarında enerji tasarrufu sağlayan Ecodrain sistemi hakkında bilgiler aktaran Hakan Özkul, “Ecoradion, atık sıcak suların ısı enerjisini geri kazanmayı amaçlayan yenilikçi ürünler geliştirmektedir. Yakın zaman önce piyasaya sürülen A1000 isimli ürün, evlerimizdeki duşlar, spor merkezleri, çamaşırhaneler, hamamlar ve özellikle boyahaneler için tekstil sektörü gibi sıcak suların kullanılıp atıldığı çeşitli endüstriyel uygulamaları çevreci, ekonomik ve etkili bir çözüm olarak göze çarpmaktadır” diye aktardı.

İki büyük satış kampanyası

60. kuruluş yıldönümünü çeşitli etkinliklerle kutlayan GÜBRETAŞ, 2012 yılında çiftçi ve bayilere yönelik iki büyük satış kampanyası düzenledi. Şirketin “Nar Gibi Kampanya” ve “Ne Ekersen Onu Biçersin” adıyla düzenlenen kampanyalarına yaklaşık 1 milyon katılım oldu. Sosyal sorumluluk alanında da faaliyetlerini sürdüren GÜBRETAŞ, yaklaşık 2 bin noktada 150 bin civarında çiftçiye verdiği bilinçlendirme eğitimleri ve ziraat fakültesi öğrencilerine verdiği eğitim bursunun yanı sıra 60. yıl anısına İskenderun ve Kocaeli’nde iki ilköğretim okulu yaptırma kararıyla eğitime katkılarını sürdürdü.

Pazar payı yüzde 32’ye yükseldi
GÜBRETAŞ Genel Müdürü Osman Balta, şirketin 1952 yılından bu yana Türkiye’nin tarım ve sanayi sektörlerindeki öncü markalarından biri olduğunu belirterek, “60 yıllık köklü şirket tecrübesini özellikle son 10 yılda oluşturduğumuz global vizyonla birleştirince, GÜBRETAŞ son yıllarda Türkiye’nin en hızlı büyüyen şirketi haline geldi. 6-7 yıl önce 30-50 milyon TL civarında olan borsadaki şirket değerimiz 1,2 milyar TL’nin üzerine çıkarken, yüzde 13’ler civarındaki pazar payımız geçen yılsonu itibariyle yüzde 32 seviyesine yükseldi. Yurtiçi ve yurtdışı yatırımlarıyla büyümeye devam eden GÜBRETAŞ, ülkemizin en büyük 50 şirketi arasında daha üst basamaklara ulaşmayı hedefliyor” diye konuştu.

Son Güncelleme: 23.01.2013 11:09
Anahtar Kelimeler:
Özkul Grup
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.