Türkiye Nissan'a pazar oldu

Nissan Türkiye, 2012 yılında 20 bin 120 adetlik satışla toplam pazarda payını yüzde 2.6’ya çıkardı. Bu sonuçla Türkiye, Rusya dışında Avrupa’da en çok Nissan satılan dördüncü ülke oldu.

Türkiye Nissan'a pazar oldu

Nissan Türkiye, 2012 yılında 20 bin 120 adetlik satışla toplam pazarda payını yüzde 2.6’ya çıkardı. Bu sonuçla Türkiye, Rusya dışında Avrupa’da en çok Nissan satılan dördüncü ülke oldu.

18 Ocak 2013 Cuma 10:14
Türkiye Nissan'a pazar oldu


  Geçtiğimiz yıl toplam otomotiv pazarında yüzde 10’luk daralma yaşandığını, ancak kendilerinin binek otomobildeki pazar payını yüzde 3.4’e, toplam pazardaki payını da yüzde 2.6’ya yükselterek en çok satan 9. marka olduğunu kaydeden Nissan Türkiye Genel Müdür Yardımcısı İlkim Sancaktaroğlu, “Türkiye önceki yıllara oranla daha düşük bir büyüme gösterse de, dünya ortalamasının üzerinde bir büyüme kaydetti ve bunu markamıza da yansıttı. Türkiye’yi Nissan’ın Avrupa’da en çok araç sattığı 4’üncü pazarı yaptı’’ dedi. 2013 yılı için ekonomide yüzde 3 ile 5 arası büyüme ve 750 bin adetlik otomotiv pazarı öngörüsü yapan Sancaktaroğlu, “Mevcut ürün gamımızla 2012 performansımızı korumayı ve 20 bin adet seviyesinde satış gerçekleştirmeyi hedefliyoruz” diye konuştu.
Son Güncelleme: 18.01.2013 10:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.