Korozo, Avrupa'yı ambalajlayacak

Ambalaj üreticisi Korozo, Avrupa'da Avrupalı'lardan pay kaparak, kıtanın en büyük 10 ambalaj şirketi arasına girmeyi hedefliyor.

Korozo, Avrupa'yı ambalajlayacak

Ambalaj üreticisi Korozo, Avrupa'da Avrupalı'lardan pay kaparak, kıtanın en büyük 10 ambalaj şirketi arasına girmeyi hedefliyor.

31 Aralık 2012 Pazartesi 11:36
Korozo, Avrupa'yı ambalajlayacak



  Kurulduğu 1973'ten bu yana ihracatı ön planda tutan ambalaj üreticisi Korozo, alanında Avrupa'nın ilk 10 firması arasında girmeyi hedefliyor. 2012'yi yüzde 90'ı Avrupa'ya olmak üzere 150 milyon dolar ihracat ve 500 milyon lira ciroyla kapatan şirket, 2013'te ise 20 milyon euroluk yatırımla kapasitesini yüzde 25 artırarak, 100 bin tona çıkaracak. Yeni fabrikada, gıda ürünlerinin raf ömürlerini uzatan 9 katlı ambalajların da yer aldığı yenilikçi ürünler üretilecek. Şirket bu sayede doymuş olan Avrupa pazarında yerli üreticilerden pay kapmayı hedefliyor. Türkiye'de ise gözler kullanım oranı 30 yılda ancak yüzde 20'lere getirilmiş olan çöp poşeti alanına çevrilmiş. Şirketin bu alandaki en büyük rakibi, diğer üreticiler değil, alışveriş poşetleri. Korozo Grup Genel Koordinatörü Jeki Mizrahi, gelişmiş ülkelerde marketlerde bedava poşet vermenin artık kalmadığını belirterek, Türkiye'de de bu yöntem değişince poşet kullanımının bir anda 10'da bir düşeceğini, çöp poşeti kullanımının ise yaygınlaşacağını ifade etti.

Son Güncelleme: 31.12.2012 11:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.