Hisarlar Grup deneyimlerini paylaştı

Makine imalat sanayinin öncü firmalarından biri olan Hisarlar Grup, diğer sanayi firmalarına yol göstermek amacıyla gerçekleştirilen etkinliklerde yer almayı sürdürüyor.

Hisarlar Grup deneyimlerini paylaştı

Makine imalat sanayinin öncü firmalarından biri olan Hisarlar Grup, diğer sanayi firmalarına yol göstermek amacıyla gerçekleştirilen etkinliklerde yer almayı sürdürüyor.

22 Temmuz 2013 Pazartesi 09:20
Hisarlar Grup deneyimlerini paylaştı


            Daha önce ticaret ve sanayi odaları gibi dernek ve kuruluşlar tarafından düzenlenen etkinliklerde sunumlar yaparak diğer firmalara rol model olan Hisarlar Grup, bu etkinlikler kapsamında yaptığı sunum ve konuşmalarla, özellikle KOBİ’lerin ve diğer sanayi kuruluşlarının üretimlerini artırmalarına katkıda bulunmayı amaçlıyor. Hisarlar Grup son olarak, geçtiğimiz günlerde katıldığı Tecrübe Paylaşım Platformu’nda “değer üretimi ve ihracatı artırma yöntemleri” üzerine bir sunum gerçekleştirdi. İstanbul Ticaret Odası tarafından düzenlenen etkinlikte bir sunum gerçekleştiren Hisarlar Grup Operasyon Direktörü Haluk Selvi, ihracat için ve katma değerli ürünler üretmek için üretim felsefesinin değişmesi gerektiğini ve mevcut üretim sistemleriyle farkındalık yaratılamayacağını belirtti. Panelde, global rekabet koşullarında, mevcut ürünlerin artık herkes tarafından yapıldığını vurgulayan Selvi, global pazarlarda rekabet için artık üretim felsefesinin değişmesi gerektiğine dikkat çekerek, her müşteri için farklı değer önerilerinin sunulması gerektiğini dile getirdi. Selvi gerçekleştirdiği sunumda, firmaların ihracatlarını artırmaya yönelik olarak dikkate alması gerekenleri ise, insana, sisteme ve kurumsallaşmaya yatırım yapmak, uluslararası fuarlara katılmak, müşteri için değer zincirinde daha fazla yerde olmak, farklı kabiliyetteki diğer firmalara ortaklıklar geliştirmek, lojistik süreçlere hakim olmak, ulusal ve uluslararası marka ve proje teşviklerini kullanmak, ulusal yatırım teşviklerini kullanmak, Ar-Ge ve inovasyona yatırım yapmak, tasarım kabiliyetini geliştirmek, Ar-Ge teşviklerinden faydalanmak, finansman çözümlerine kolay ulaşmak, doğru danışmanlık almak, odaklanma stratejisi uygulamak, etkin pazar araştırması yapmak, farklı ve yeni pazarlara (ülkelere) ulaşmak, ticari ataşeliklerden ve yurtdışı resmi / özel temsilciliklerden destek almak, web sitesi ve sosyal medya iletişimini iyi kullanmak olarak sıraladı. Haluk Selvi, konuşması sırasında, Hisarlar Grup’un 2012 yılına ait ihracatının 27 milyon 600 bin Dolar olarak gerçekleştiğini belirtirken, firmanın 2013’ün ilk altı ayında ise 12 milyon 600 bin Dolar tutarında ihracat gerçekleştirdiğini belirtti. 
Son Güncelleme: 22.07.2013 09:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.