Henkel, hedefine 2016’yı koydu

Henkel, 2016 yılı için satışlarını 20 milyar euro’ya çıkarmayı hedefliyor.

Henkel, hedefine 2016’yı koydu

Henkel, 2016 yılı için satışlarını 20 milyar euro’ya çıkarmayı hedefliyor.

31 Ocak 2013 Perşembe 10:43
Henkel, hedefine 2016’yı koydu



  Persil, Tursil, Vernel, Perwoll, Pril, Dixi, Bref ve Clin markalarını bünyesinde bulunduran Henkel, 2016 yılı için satışlarını 20 milyar euro’ya çıkarmayı hedefliyor. Firmanın 1876 yılında kurulduğunu ve Persil, Schwarzkopf, Loctite gibi tanınmış markaları ile faaliyet gösterdiğini kaydeden Henkel CEO’su Kasper Rorsted, hem tüketici ürünleri hem de endüstriyel alanda, global olarak pek çok pazar liderlikleri bulunduğunu ifade etti. Henkel’in 2012 yılının ilk dokuz aylık döneminde önceki yılın aynı dönemine oranla yüzde 6'lık büyüme gerçekleştirerek satışlarını 12 milyar 508 milyon euro'ya çıkardığını söyleyen Rorsted, organik satışların ise, 2011 mali yılının ilk dokuz aylık dönemine oranla yüzde 3.7 artarak önemli bir büyüme gösterdiğini aktardı. Rorsterd, “Faaliyet kârı yüzde 17.3'lük artışla 1 milyar 528 milyon euro'dan 1 milyar 791 milyon euro'ya çıkarken, bu artışa üç iş alanının tamamı katkıda bulundu. Satış kazancı yüzde 12.9'dan yüzde 14.3'e çıktı. Dokuz aylık döneme ait net gelir yüzde 20.5 artışla 1 milyar 44 milyon euro'dan 1 milyar 258 milyon euro'ya yükseldi”   diye konuştu.

Son Güncelleme: 31.01.2013 10:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.