Harput Tekstil, ticaret hacmini yüzde 60 artıracak

Harput Tekstil, iç piyasada pazarlama faaliyetlerine ağırlık vererek bu yılın sonuna kadar yüzde 60 büyümeyi hedefliyor.

Harput Tekstil, ticaret hacmini yüzde 60 artıracak

Harput Tekstil, iç piyasada pazarlama faaliyetlerine ağırlık vererek bu yılın sonuna kadar yüzde 60 büyümeyi hedefliyor.

14 Mart 2013 Perşembe 10:58
Harput Tekstil, ticaret hacmini yüzde 60 artıracak


  Türkiye'de iplik ticareti yapan ilk 5 firma arasında yer alan Harput Tekstil, iç piyasada pazarlama faaliyetlerine ağırlık vererek bu yılın sonuna kadar yüzde 60 büyümeyi hedefliyor. 
Yeni pazarlara girerek ticaret hacmini artıran Harput Tekstil, geçen yılı yüzde 40'lık bir büyümeyle kapattı. Bursa'nın yanı sıra İstanbul ve Denizli'de de pazarlama ekipleri kuran firma, bu yıl iç pazarda daha da büyümeyi planlıyor. Aylık 8 bin ton iplik ithalatı yapan Harput Tekstil, Hindistan, Endonezya, Malezya, Tayland, Tayvan, Kore, Japonya gibi ülkelerden getirdiği iplikleri ev tekstili başta olmak üzere tekstil ve konfeksiyon alanında faaliyet gösteren firmalara ulaştırıyor. Müşteri talepleri doğrultusunda iplik tedariki sağlayan firma, aynı zamanda mevcut makine parkıyla da iplik bükümü, hazır çözgü, fantezi iplik üretimi gibi faaliyetlerde de bulunuyor. Demirtaş OSB'deki (DOSAB) 10 bin metrekarelik alana sahip tesislerinde 100 çalışan ile faaliyet gösteren Harput Tekstil, aylık ortalama 600 ton iplik işliyor.



Son Güncelleme: 14.03.2013 10:59
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.