Eğitim ve satın almayı sağlam zemine oturttu

BSM Eğitim Danışmanlık Yazılım firması Altrius Eğitim Yönetim Sistemi’yle eğitimi, Aprrove Satınalma Yönetim Sistemi’yle satın almayı sağlama aldı. 7 yaşındaki firma tüm sektörlere yönelik yazılımlarla çözüm ortağı görevini üstleniyor.

Eğitim ve satın almayı sağlam zemine oturttu

BSM Eğitim Danışmanlık Yazılım firması Altrius Eğitim Yönetim Sistemi’yle eğitimi, Aprrove Satınalma Yönetim Sistemi’yle satın almayı sağlama aldı. 7 yaşındaki firma tüm sektörlere yönelik yazılımlarla çözüm ortağı görevini üstleniyor.

26 Kasım 2012 Pazartesi 11:49
Eğitim ve satın almayı  sağlam zemine oturttu



  BSM Eğitim Danışmanlık Yazılım firması kurumların en önemli sermayeleri olan çalışanlarının eğitim gelişmelerini, Altrius Eğitim Yönetim Sistemi’yle sağlıyor. Merkezi İstanbul’un Maltepe ilçesinde, şubesi ve ARGE merkezi Mersin Teknopark/Technoscope içinde yer alan firma BSM; Aprrove diye adlandırdığı yazılımla “Satınalma Yönetim Sistemi”, VMS diye adlandırdığı yazılımla “Personel İzin Takip Sistemi”, WMS diye adlandırdığı yazılımla “Akıllı Depo Yönetim Sistemi” gibi konularda da sanayiye kolaylaştırıcı hizmetler veriyor. İnovasyon Türkiye’yeTechnoscope çatısında katılan BSM Eğitim Danışmanlık dört gün süren fuar boyunca geniş kesimlere ulaştı.


1995’TE KURULDU
BSM Eğitim Danışmanlık Yazılım firması 1995 yılında Bankacı Dr.Bülent Günceler tarafından kuruldu. Günceler ayrıca Doğuş ve Okan Üniversiteleri’nde eğitim görevlisi olarak ders veriyor. Eğitim ve danışmanlık alanlarında kurulan firma son 10 yıl içinde yazılımı da hizmet konuları içerisine kattı. BSM’de yazılım direktörlüğünü Bülent Günceler’in İktisatçı oğlu Ozan Günceler üstlendi. BSM’de Danışman olarak görev yapan Lale Güzel’in uzmanlık alanı ise kamu yönetimi ve eğitim. Güzel uzun yıllar iletişim ve yönetim alanlarında bankacılık yaptı.

BANKALAR, FİRMALAR, ÜNİVERSİTELER
BSM’de eğitim konusunda yeni bir eğitim yönetim sistemi üzerine ekip halinde çalışmalarda bulunduklarını Altrius Eğitim Yönetim Sistemi’ni uzun soluklu bir çalışmayla hayata geçirdiklerini anlatan Lale Güzel,  “Bu bir yazılım ama içeriğini de konularıyla ilgili danışmanlar belirliyor. Bu programda hedef kitlemiz bankalar ve 500’ün üzerinde çalışanı olan firmalar, üniversiteler” dedi.

BİREY BAZLI ÇÖZÜM
Şirketlere yönelik olarak hazırladıkları eğitim programında kişinin işletmeye girdiği andan itibaren hangi eğitimleri alması gerektiğini tasarladıklarını, eğitim sonrası düzenlenen sınavla birey bazında hangi bilgi ve eğitime ihtiyaç olduğunun açığa çıkartılıp çözüm üretildiğini belirten Güzel  bu sistem sayesinde herkese ihtiyaç duyduğu kadar bilginin aktarıldığını dile getirdi.


DOĞRU İNSANA DOĞRU EĞİTİM
Her sektöre yönelik olarak toplu ve bireysel eğitim verebilecek kadro ve donanıma sahip olduklarına değinen Lale Güzel sistemin faydalarını ise “İnsan kaynakları verilerinin interaktif kullanımının sağlanması”, “Doğru insana doğru eğitim”, “Geçmiş eğitim bilgilerine sağlıklı bir şekilde ulaşma”, “E-leanin uygulamalarının gerçekleşmesi”, “Eğitimlere ait sınavların online yapılması”, “Zaman, maliyet ve işgücü tasarrufu”, “Eğitimlerin ölçme ve değerlendirme proseslerinin takibi” olarak sıraladı.

Hedeflerinin gerek Türkiye gerekse Avrupa pazarları olduğuna değinip İnovasyon Türkiye’nin ilk tanıtım girişimleri olduğuna değinen Lale Güzel, 2006 yılında başlayıp 5 yılı aşkın süreçte tamamlanan çok iddialı bir eğitim programıyla ülke sanayisine katacakları çok şey olduğuna inandıkları söyledi.

SATIN ALMADA APPROVE FARKI
BSM Eğitim Danışmanlık Yazılım firması tarafından yapılan çalışmalar Altrius Eğitim Yönetim Sistemi ile sınırlı değil. Lale Güzel yaklaşık iki yıl önce yine Mersin Teknopark’ta başlattıkları Approve, “Satın Alma Yönetim Sistemi”ni de tamamladıklarını ve 15 ülkede faaliyet gösteren bir şirketin tüm satın alma faaliyetlerini koordine etmeye başladıklarını dile getirdi. Güzel, “Bu yazılımda amacımız şirketin satın alma bütçesini aşmamasını sağlamak. Net karlılığını etkilememek” dedi.

BÜTÇE AŞIMINA ENGEL
Sistem dahilinde fatura onayının elektronik ortamda yapıldığını belirten Güzel, “Ayrıca şirketin mal tedarik ettiği tedarikçilerinin performansını izlemek; Parti, parti mal alımında kalite farkını engelleme program içinde yer alan ayrıntılar” dedi. Programın “Satın alma emri”, “Fatura”, “Bütçe takibi” ve “Raporlama” özelliklerine sahip olduğuna değinen Güzel, “Parolamız satın almanın her zaman yıllık bütçe içinde kalındığından emin olunmasıdır. Sistem bütçenin aşılması gereken olağanüstü durumlarda ise yönetim kurulu kararı olmadan işlemi onaylamıyor” dedi. Güzel bu konuda firmalara önerdikleri heyetin içinde satın alma yöneticisi, muhasebeci, ürünü kullanacak departmanın sorumlusu ve yüksek tutarlı alım yapılması halinde bir yönetim kurulu üyesi olduğunu belirtip istenilmesi durumunda heyetteki kişi sayısının arttırılabileceğini dile getirdi.



Son Güncelleme: 26.11.2012 11:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.