SERKA UZAKTAN EĞİTİM KAPISINI AÇTI

SERKA personeli, Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi Uzaktan Eğitim Kapısı online uygulaması üzerinden “zaman yönetimi” ve “protokol kuralları” eğitimi aldı.

SERKA UZAKTAN EĞİTİM KAPISINI AÇTI

SERKA personeli, Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi Uzaktan Eğitim Kapısı online uygulaması üzerinden “zaman yönetimi” ve “protokol kuralları” eğitimi aldı.

02 Ocak 2021 Cumartesi 12:37
SERKA UZAKTAN EĞİTİM KAPISINI AÇTI

Serhat Kalkınma Ajansı (SERKA), sokağa çıkma yasağının uygulandığı 26-27 Aralık tarihlerinde, 26 kalkınma ajansı arasında bir ilki gerçekleştirdi. Kalkınma ajansları arasında ilk kez gerçekleştirilen online eğitim uygulaması, diğer kalkınma ajanslarına da örnek teşkil edecek. SERKA personeli iki gün boyunca, Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi Uzaktan Eğitim Kapısı online uygulaması üzerinden online olarak iki eğitim aldı. Personel, 26 Aralık günü “İş Hayatında Zaman Yönetimi” ve 27 Aralıkta ise “İş Hayatında Protokol Kuralları” olmak üzere iki farklı konuda hizmet içi eğitime tabi tutuldu.

TRT’NİN ÜNLÜ SPİKERİ EĞİTİM VERDİ

“İş Hayatında Zaman Yönetimi” eğitimini, kişisel gelişim uzmanı, yazar ve öğretim görevlisi Aslı Funda Erişken verdi. “İş Hayatında Protokol Kuralları” eğitimini ise kamuoyunun yakından tanıdığı, başta “Türkçeyi En İyi Kullanan Yayıncı” ve “En İyi Haber Spikeri” dalları olmak üzere 50’ye yakın ödül almış olan TRT’nin ünlü spikeri Zafer Kiraz verdi. Online verilen ve kayıt altına alınan bu eğitimler, Uzaktan Eğitim Kapısı’na kayıtlı kalkınma ajansları tarafından istenildiği zaman izlenebilecek.

Son Güncelleme: 02.01.2021 12:53
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.