SCHNEİDER ELECTRİC MYSCHNEİDER'I TANITTI

Tek bir kullanıcı adı ve şifresi ile tüm Schneider Electric portallarına erişim sağlayan çevrimiçi platform mySchneider, tanıtıldı.

SCHNEİDER ELECTRİC MYSCHNEİDER'I TANITTI

Tek bir kullanıcı adı ve şifresi ile tüm Schneider Electric portallarına erişim sağlayan çevrimiçi platform mySchneider, tanıtıldı.

08 Şubat 2021 Pazartesi 16:05
SCHNEİDER ELECTRİC MYSCHNEİDER'I TANITTI

Küresel enerji yönetimi ve otomasyon şirketlerinden Schneider Electric, pandemi sürecinde müşterilerinin hızla artan ve değişen ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla geliştirdiği yeni dijital platformunu tanıttı. Müşterilerinin dijital ihtiyaç ve önceliklerini karşılayacak ve 7 gün 24 saat verimli bir çevrimiçi deneyim yaşamalarını sağlayacak yeni online platformunu ve amaçlarını, Schneider Electric Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Chris Leong ve Dijital Süreçlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Peter Weckesser anlattı. Leong ve Weckesser, öncelikle Covid-19 pandemisi ile dijital ürün ve servislerde çok ciddi bir gelişme yaşandığının ve tüketicilerin dijital ürün ve servislere adaptasyon ve taleplerinin hızla evrildiğinin altını çizdi.

TEK KULLANICI ADI VE ŞİFRE

Müşterilerinin ev ve işyerlerinde verimli enerji kullanımının yanı sıra, aynı önemde verimli dijital çözümler de beklediği gerçeğiyle yola çıkan Schneider Electric, dünya çapındaki 1 milyonu aşkın müşteri ve iş ortağının ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla, 'mySchneider Kişiselleştirilmiş Dijital Deneyim' adında, tek bir kullanıcı adı ve şifre ile tüm Schneider Electric portallarına erişim sağlayan yepyeni çevrimiçi platform geliştirdi. Müşteri talep ve ihtiyaçlarını odağa koyan Schneider Electric, yeni çevrimiçi platformunu geliştirirken maksimum dijital verimlilik için şirketin sunduğu dijital araç ve kaynaklara ulaşırken kullanılacak platform sayısını minimuma indirmek, tüm kişisel hesap profillerine tek bir oturum açılarak ulaşılmasını sağlamak ve ihtiyaç duyulacak her türlü işletim servis ve aracına erişimi, se.com üzerinde birleştirdi.

ÜÇ KRİTİK HEDEF

Tüm bu adımlar sayesinde, müşterilerin dijitalleşme ve verimlilik konusundaki ihtiyaçları karşılanıp daha fazla dijital katılımlarına olanak sağlanarak, önemli bir başarı yakalayan Schneider Electric ayrıca, müşterilerinin dijital deneyimlerini hızlandırmak için yeni yöntemler geliştirmek amacıyla belirlediği 3 hedefi de açıkladı. Schneider Electric e-ticarete odaklanmak, dijital altyapısının kapsamını iletişim iş ortaklarını ve son kullanıcıları kapsayacak şekilde genişletmek ve müşterilerini, ihtiyaçlarını dijital araçlarla bizzat karşılamaları konusunda teşvik etmek olarak belirlediği üç kritik hedefe giden yolda yeni tanıttıkları 'Kişiselleştirilmiş Dijital Deneyim'in dijital altyapının en önemli bileşeni olduğunu vurguladı.

ÖNCELİĞİ DİJİTAL DÖNÜŞÜM

Dijital dönüşümün Schneider Electric'in önceliği olduğunu belirten Leong ve Weckesser, "Müşterilerimize mümkün olan en iyi ve verimli dijital araçları sunma konusunda da Schneider Electric bünyesindeki Schneider Dijital, Global Pazarlama, Operasyon birimlerinin ortak çalışma kültürü ve adanmışlıkları kaçınılmaz rol oynayacak" şeklinde konuştu.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Emre Aksu 2021-02-10 10:06:35

Dijital Pazarlamanın önemi git gide artıyor.