YOĞUŞMALI TEKNOLOJİ, YARIŞMALI BÜYÜME

Rakiplerine emsal teşkil eden marka gücüyle DemirDöküm’ün hedeflerine erişmesi piyasaların yüzünü güldürdü. 2018'in ilk 9 ayında hedeflerini ikiye katlayan DemirDöküm’ün CEO’su Alper Avdel, geçen yılın ilk 9 ayına kıyasla yüzde 46 büyüme elde ettiklerini vurguladı.

YOĞUŞMALI TEKNOLOJİ, YARIŞMALI BÜYÜME

Rakiplerine emsal teşkil eden marka gücüyle DemirDöküm’ün hedeflerine erişmesi piyasaların yüzünü güldürdü. 2018'in ilk 9 ayında hedeflerini ikiye katlayan DemirDöküm’ün CEO’su Alper Avdel, geçen yılın ilk 9 ayına kıyasla yüzde 46 büyüme elde ettiklerini vurguladı.

09 Kasım 2018 Cuma 08:17
YOĞUŞMALI TEKNOLOJİ,  YARIŞMALI BÜYÜME

40 MİLYON TL HAYATA GEÇTİ
2018’in ilk 9 ayında 8 ödülü birden kucaklayan, iklimlendirme sektörüne yön veren markalardan olan DemirDöküm, 2018'in ilk 9 ayında hedeflerini ikiye katladı. 2018'i "dönüşüm yılı" ilan eden DemirDöküm, toplam ciroda yüzde 46 büyüdü. Türkiye iklimlendirme sektörüne 64 yılda birçok ilki kazandıran DemirDöküm’ün basın toplantısına DemirDöküm CEO'su Alper Avdel ve DemirDöküm Yönetim Kurulu Üyesi Erdem Ertuna katıldı. Toplantıda 2017 yılında olduğu gibi 2018’e de 40 milyon TL’lik yatırım planıyla başladıklarını kaydeden DemirDöküm CEO’su Alper Avdel; fabrika, üretim, marka ve dijital dönüşüm çalışmaları için planlanan 40 milyon TL’lik yatırımın büyük bir bölümünü hayata geçirdiklerini söyledi.

 

MÜŞTERİNİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ

Geleneksel ürün gamını ErP Yönetmeliği ile birlikte güçlendiren, kaskad ve ısı pompası alanında da yeni ürünlerini tüketicileriyle buluşturan DemirDöküm’ün yatırım ve büyümede hız kesmediğini hatırlatan Avdel, yılın başında açıklanan yüzde 20 büyüme hedefini, ilk 9 ayda azim, AR-Ge ve inovasyon yatırımlarıyla büyüdüklerini hatırlattı. DemirDöküm'ün yılın başından itibaren geleneksel ürün gamını yeni ürünlerle güçlendirdiğini, Nisan ayında yürürlüğe giren ErP Yönetmeliği ile birlikte sektörün en iddialı yoğuşmalı ürün grubunu ardı ardına satışa sunduklarını kaydeden Alper Avdel, yeni ürünlerle yeni alanlara girdiklerini ve müşterilerden yüksek memnuniyet gördüklerini ifade etti. Avdel, iç pazarın yanı sıra yurtdışında da sürdürülebilir büyümelerine devam ettiklerini vurguladı.

HEDEFLER SAPMADI

İhracat başarılarının bu yıl da ivme kaybetmeden sürdüğünü söyleyen Avdel; "DemirDöküm olarak her yıl çok önemli sonuçlar ortaya koyarak ülkemize sağladığımız katma değeri artırıyoruz. Bu yılın başında da kendimize önemli bir hedef belirlemiştik. İhracatta yüzde 25'lik büyüme ile 100 milyon dolar barajını aşmayı hedeflediğimizi açıklamıştık. Kurdaki dalgalanma ve bölgede yaşanan olumsuz gelişmelere rağmen hedeflerimizde sapma olmadı. 50 ülkeye gerçekleştirdiğimiz ihracatla Eylül ayı sonunda 75 milyon doların üzerine çıktık, dolar bazında yüzde 49 büyüdük" dedi.


2019 DA GARANTİ

40 milyon TL’lik yatırıma 2019’da da devam edeceklerini belirterek sözlerine devam eden Avdel, üretimden satışa ve ihracat çalışmalarına kadar yılın sonunda yeni bir rekor kırmak için çalıştıklarını kaydetti.

İBRE 90’DA

DemirDöküm'ün 2018'e iyi bir hazırlık yaparak farklı alanlarda birçok ürünü ardı ardına satışa sunduğunu ve bu ürünlerle hem ülke ekonomisine hem tüketiciye daha fazla katma değer sunduklarını belirten Yönetim Kurulu Üyesi Erdem Ertuna da; "Ürünlerimizle, projelerimizle, sektördeki öncülüğümüzün tam anlamıyla hakkını veriyoruz. İş ortaklarımız ve tüketicilerimiz, yoğuşmalı ailemizin yeni ürünlerini çok sevdi” dedi. DemirDöküm’ün ısıtma tarafındaki iddiasının katlanarak arttığına dikkat çeken Ertuna; kombi, panel radyatör, şofben ve termosifondaki pazar liderliklerinin devam ettiğini açıkladı. Hedef açıklayan Ertuna, “Şili ve diğer ülkelerde olduğu gibi pazar liderliğimizi Güney Amerika ülkelerine taşımak istiyoruz. Bu doğrultuda Arjantin ve Brezilya pazarlarına odaklandık. Yılsonuna kadar Arjantin'i de ihracat pazarlarımıza katıp, ilk ihracatımızı gerçekleştirmeyi planlıyoruz. Hedefimiz, ihracatın ciro içindeki payını 2020 yılında yüzde 50’ye çıkarmak” şeklinde bilgilendirdi.


2020’DE 50 HEDEFTE

Toplantıda ihracat çalışmalarının detaylarına da değinen Erdem Ertuna, özellikle şofben ürün grubunda Avrupa'daki yönetmelik değişikliği nedeniyle AB ülkelerine olan satışların geçen seneye göre önemli bir artış gösterdiğini belirtti. Ertuna; "Hedefimiz, Şili ve diğer ülkelerde olduğu gibi pazar liderliğimizi Güney Amerika ülkelerine taşımak. Bu doğrultuda Arjantin ve Brezilya pazarlarına odaklandık. Yılsonuna kadar Arjantin'i de ihracat pazarlarımıza katıp, ilk ihracatımızı gerçekleştirmeyi planlıyoruz. Hedefimiz, ihracatın ciro içindeki payını 2020 yılında yüzde 50’ye çıkarmak" dedi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.