banner93

YABANCI YATIRIMCIYI BÜYÜLEDİ

İklimlendirme sektörünün öncü markalarından DemirDöküm, fabrika kapılarını yabancı müşterilerine açtı. Firma, “Açık Fabrika, Şeffaf Üretim” projesi ile 6 ayda 45 yabancı müşterisini ağırladı.

YABANCI YATIRIMCIYI BÜYÜLEDİ

İklimlendirme sektörünün öncü markalarından DemirDöküm, fabrika kapılarını yabancı müşterilerine açtı. Firma, “Açık Fabrika, Şeffaf Üretim” projesi ile 6 ayda 45 yabancı müşterisini ağırladı.

07 Ağustos 2017 Pazartesi 14:54
YABANCI YATIRIMCIYI BÜYÜLEDİ

Bozüyük fabrikasından dünyanın 50 ülkesine iklimlendirme sektörünün en yenilikçi ürünlerini ihraç eden DemirDöküm, Ar-Ge kabiliyeti, üretim tekniği, yetişmiş insan gücü ile yabancılardan tam not aldı. 267 bin metrekare açık, 65 bin m2 kapalı alana yayılan Bozüyük tesislerinin kapısını “Açık fabrika, şeffaf üretim” projesi ile yabancı alım heyetine açan DemirDöküm, 4 günlük program kapsamında müşterilerini büyüledi.

Son 2 yıldır ihracattaki başarılı çıkışı daha yukarıya taşımak için hayata geçen proje ile ülkelerinde DemirDöküm markalı ürün satacak müşterileri için üretim üssünün kapılarını açtıklarını belirten DemirDöküm Yönetim Kurulu Üyesi Erdem Ertuna, kısa süre önce hayata geçirdikleri fabrika gezi programının büyük ilgi gördüğünü, şimdiye kadar yurtdışından 45 müşteriyi ağırladıklarını söyledi. Şirket sahipleri, yöneticileri, bayi, alt bayi, servis, usta ve tesisatçıların yer aldığı fabrika gezisinde DemirDöküm'ün, bu alandaki çalışmalarını, yatırımını, kullandığı teknolojiyi, üretim tekniğini, nitelikli insan gücünü görme fırsatı yakaladığını dil getiren Ertuna, “Baştan sona müşterilerine satacakları ürünün üretim hikayesine tanık olan ziyaretçiler satışını, tesisatını yaptığı ürün için daha fazla sorumluluk duymaya başladı” dedi.

YÜZDE 26 ARTTI

Ertuna, Mısır, Irak, Afganistan ve Yunanistan'dan gelen müşterilerin siparişlerinde yüzde 26 artış olduğunu ifade etti. Proje kapsamında yılsonuna kadar İran, Ürdün, Türkmenistan, Ukrayna, Gürcistan ve Belçika'daki 100’e yakın müşteri için de Bozüyük programı yapacaklarını dile getiren Ertuna, “Kalite DNA'sında olan DemirDöküm ürünlerini yeni pazarlara açmak için de yoğun olarak çalışıyoruz. Yeni odağımız olan Latin Amerika pazarında önemli hedeflerimiz var. Radyatörden şofbene, panel radyatörden kombiye kadar Türkiye'de ve dünyada değişen tüketici ihtiyaçları için en yüksek seviyede karşılayacak ürün gamına sahibiz. 2017 yılını yüzde 20 büyüme ile kapatmayı hedefliyoruz” değerlendirmesini yaptı.

Anahtar Kelimeler:
DemirDökümErdem Ertuna
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.