ETİYA’NIN PROJESİ DEVLERLE YARIŞIYOR

Yazılım firması Etiya, TM Forum Mükemmellik Ödülleri’nde Fizz projesiyle “Çığır Açan İnovasyon” ve “Üstün Müşteri Odaklılık” alanlarında finale kaldı.

ETİYA’NIN PROJESİ DEVLERLE YARIŞIYOR

Yazılım firması Etiya, TM Forum Mükemmellik Ödülleri’nde Fizz projesiyle “Çığır Açan İnovasyon” ve “Üstün Müşteri Odaklılık” alanlarında finale kaldı.

19 Nisan 2019 Cuma 16:18
ETİYA’NIN PROJESİ DEVLERLE YARIŞIYOR

Uluslararası altyapı standartlarına uygun ürün ve çözümler sunan, Türkiye’nin en büyük kurumsal yazılım şirketlerinden Etiya, telekomünikasyon sektörü için global bazda ortak dil ve standartlar belirleyen uluslararası bağımsız platform TM Forum Mükemmellik Ödülleri’nde iki dalda finale kaldı. Müşteri ilişkileri yönetimi, katalog ve algoritma tabanlı operasyon ve iş destek sistemleri, müşteri ve sosyal medya veri analitiği alanlarında ürün ve çözümler üreten Etiya’nın yeni nesil, rekabet avantajı sağlayan ve kurumları dijital ekonomiye entegre eden ürün ve çözümleri, Türkiye’de ve dünyada bağımsız kuruluşlar tarafından daha önce de birçok ödüle layık görüldü. Ürün ve çözüm portfolyosu ile kurumlara sürekli yeni, adaptasyonu kolay öneriler sunan firma, son teknolojiye yatırım yaparak bir sonraki adım ihtiyaçlarını öngören bir vizyonla hizmet sunmayı amaçlıyor.

ÜRÜNLERİYLE ÖNE ÇIKIYOR

Yedi yüzden fazla çalışan sayısıyla Amsterdam, Silikon Vadisi, İstanbul, Ukrayna, Singapur, Dubai ve Montreal ofisleriyle hizmet veren Etiya, yüzde 100 yerli sermaye yapısı ile Yıldız Teknoparkta AR-GE yapıyor ve ürün geliştiriyor. Firma, Türkiye’de ve dünyada birçok başarılı projeye imza atmış bir yazılım şirketi olarak rekabette bir adım öne çıkan ürün ve çözümleriyle uluslararası standartlara uygun olarak faaliyet gösteriyor. Kanada’nın tamamen dijital yeni mobil ve internet markası Fizz’in piyasaya sürülmesini sağlayan Etiya, dünyanın bu alanda en prestijli ödüllerinin verildiği TM Forum Mükemmellik Ödülleri’nde “Çığır Açan İnovasyon” ve “Üstün Müşteri Odaklılık” kategorilerinde finale kaldı. İhale ve teknik değerlendirme aşamasında 17 dünya devini geride bırakıp projeyi 10 ayda tamamlayarak teknoloji dünyasının dikkatlerini üzerine çeken Etiya, tamamen dijital yeni mobil ve internet markası Fizz için dijital müşteri deneyimini esas alarak Kanada’da bir ilke imza atmıştı.

DİŞLİ RAKİPLER

TM Forum Mükemmellik Ödülleri’nde Fizz projesiyle Çığır Açan İnovasyon ve Üstün Müşteri Odaklılık alanlarında finale kalan Etiya, dünya devleriyle yarışacak. Firma, Çığır Açan İnovasyon ödülü için Marketsand Markets, MTN Group, Visible, Zeetta Networks ve Zeotap ile rekabet edecek. Üstün Müşteri Odaklılık kategorisinde ise Etiya’nın rakipleri T-Mobile, China Telecom, Salesforce, Bharti Airtel gibi dev firmalar olacak.

“GURURUMUZ KATLANDI”

Dijital müşteri deneyimi ve dönüşümünü odaklarına aldıkları 2019 yılında, bu gelişmenin Etiya adına heyecan verici olduğunu vurgulayan Etiya Kurucu Ortağı ve CEO’su Aslan Doğan, “Yıllardır uzmanlaştığımız bütünleşik müşteri deneyimi ve yatırımlarımıza hız kesmeden devam ettiğimiz yapay zeka servislerimiz sayesinde Fizz projesinde hem ihale aşamasında hem de teknik değerlendirmede rakiplerimizi geride bırakmıştık. Çok kısa bir sürede yüzde 100 dijital yeni bir mobil ve internet markasının piyasaya sürülmesini sağlamamızın gururu, TM Forum’da iki dalda finale kalarak daha da katlandı” dedi. Finalde dünya devleriyle yarıştıklarını vurgulayan Doğan “Dünyanın en büyük teknoloji şirketlerinin arasında bir Türk kurumsal yazılım markası olarak inovasyon ve müşteri odaklılık alanlarında final aşamasına kalmış olmamız, Türk yazılım sektörünün geldiği aşamayı ve neleri başarabileceğini göstermesi açısından ülkemiz için de heyecan verici” değerlendirmesini yaptı.

Anahtar Kelimeler:
EtiyaFizzAslan Doğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.