ÇÖZÜMLERİYLE İZ BIRAKACAK

Hedef paylaşım toplantısında yetkili satıcılarıyla bir araya gelen Wilo yönetimi, 2018 yılı için yeni belirlenen hedefleri açıkladı. 26 yıldır Türkiye’de faaliyet gösteren Wilo, enerji çözümleriyle değişim pazarında büyümeyi hedefliyor.

ÇÖZÜMLERİYLE İZ BIRAKACAK

Hedef paylaşım toplantısında yetkili satıcılarıyla bir araya gelen Wilo yönetimi, 2018 yılı için yeni belirlenen hedefleri açıkladı. 26 yıldır Türkiye’de faaliyet gösteren Wilo, enerji çözümleriyle değişim pazarında büyümeyi hedefliyor.

09 Şubat 2018 Cuma 08:31
ÇÖZÜMLERİYLE İZ BIRAKACAK

EN BÜYÜKLERDEN

Pompa ve pompa sistemleri sektörünün en büyük markalarından biri olan Wilo, 2017 yılında yakaladığı başarıyı 2018’de de devam ettirecek. Wilo SE Kıdemli Başkan Yardımcısı ve MEA Bölge Müdürü Thomas Kubbe, Türkiye’deki yatırımlarını artıracaklarını belirterek, “Uzun vadeli planlarla Türkiye’deyiz” dedi. Wilo’nun dünyadaki en büyük pompa tedarikçilerinden biri olduğunu dile getiren Kubbe, şirketin yenilikçi ürün ve uygulamalarla her geçen yıl bu konumunu güçlendirdiğini söyledi. Wilo Türkiye Genel Müdürü Ercüment Yalçın ise 2017’de inşaat sektörünün üzerinde bir büyüme başarısı gösterdiklerini kaydetti.

100 ÜLKEDE FAALİYETTE

Wilo çatısı altında hizmet veren yetkili satıcılar, Wilo’nun düzenlediği 12. Hedef Paylaşım Toplantısı’nda bir araya geldi. Kapadokya’da 35 bayiden 200’e yakın kişinin katılımıyla gerçekleşen toplantıda 2017 yılının değerlendirilmesi yapılırken, 2018 yılının hedefleri ve yol haritası paylaşıldı. Özel konuk olarak toplantıya katılan Wilo SE Kıdemli Başkan Yardımcısı ve MEA Bölge Müdürü Thomas Kubbe açılış konuşmasını gerçekleştirdi. Kubbe, Wilo’nun 100 ülkede aktif olduğunu ifade ederek, 50’den fazla ülkede kendi şirketleriyle var olduklarını, 10 farklı ülkede 17 fabrika kurduklarını dile getirdi.

YENİ PROJESİ SES GETİRECEK

Wilo Türkiye Genel Müdürü Ercüment Yalçın, Wilo’nun yepyeni ürün gamı Initial Line ile ilgili de bilgi verdi. Yalçın, “Initial Line projemizle perakende pazarına güçlü bir giriş yapma fırsatı bulduk. Pompa sistemleri sektöründe premium ürün üreten bir marka, ilk defa perakende pazarına, iddialı bir şekilde girmiş oldu. Ürün kalitemizden ve hizmetimizden taviz vermeden, daha rekabetçi fiyatlarla bu pazarda ses getirdik. Initial Line kategorisini yeni ürünlerle geliştirmeye devam ediyoruz. Şu an bu seride 21 ürün ve 57 model oldu. Bugüne kadar 100’ün üzerinde satış noktasına ulaştık. 2018’de daha büyük hedeflerimiz var” dedi. Bir diğer önemli proje olan enerji çözümleri projesinin 2017’de gerçekleştirdikleri büyümede itici güç olduğunu ifade eden Yalçın, 2018’de enerji çözümleriyle değişim pazarında büyümeyi hedeflediklerini söyledi.  Foto: ercümet yalçın

YATIRIMLAR ARTACAK

Wilo SE Kıdemli Başkan Yardımcısı ve MEA Bölge Müdürü Thomas Kubbe ise Türkiye’de bina teknolojilerinden, su ve atık su yönetimi uygulamalarına kadar tüm segmentlerde hizmet verdiklerini anlattı. Wilo Türkiye’nin grubun içindeki en başarılı 10 ülke arasında yer aldığını vurgulayan Kubbe, bu başarıda bayi teşkilatının önemli rol oynadığının altını çizdi. Kubbe, Wilo Türkiye’nin 26 yıldır çok başarılı bir grafik çizdiğini belirterek, “Burada köklerimizi daha da derinleştirmek ve yatırımlarımıza devam etmek istiyoruz. Çünkü kısa vadeli değil uzun vadeli planlarla Türkiye’deyiz” dedi.

ENERJİ VERİMLİLİĞİ SAĞLIYOR

Enerji verimliliği konusunun en önemli gündem maddeleri arasında yer aldığını da söyleyen Kubbe sözlerine şöyle devam etti: “Pompalar en çok enerji tüketen cihazlar arasında yer alıyor. Öte yandan en çok tasarruf potansiyeli olan sistemler de yine pompalardır. Dünyadaki pompaların yüzde 80’i maalesef verimsiz pompalar. Biz bu verimsiz tabloyu geliştirdiğimiz teknolojilerle tersine çevirmeyi hedefliyoruz. Yüzde 90’a varan oranlarda enerji tasarrufu yapan pompalarımız var. Enerji verimli pompalarla dünyanın toplam enerji tüketiminden yüzde 4 tasarruf yapabiliriz.”

Anahtar Kelimeler:
WiloThomas Kubbe
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner78