LEZZETİ FORMÜLE EDİYOR

Fındığın besleyiciliğini çikolatanın lezzetiyle bir potada eriten Fındık Ocağı, damaklara katma değer sunuyor. Kadın istihdam oranı yüksek olan firma, sektöre değen kadın eliyle güçlü bir marka olacakları günleri iple çekiyor.

LEZZETİ FORMÜLE EDİYOR

Fındığın besleyiciliğini çikolatanın lezzetiyle bir potada eriten Fındık Ocağı, damaklara katma değer sunuyor. Kadın istihdam oranı yüksek olan firma, sektöre değen kadın eliyle güçlü bir marka olacakları günleri iple çekiyor.

28 Nisan 2017 Cuma 13:21
LEZZETİ FORMÜLE EDİYOR


ÖRNEK GİRİŞİMCİLİK
Üniversiteden mezun olan 4 kız kardeşin girişimcilik sinerjilerini birleştirmeleri sonucunda kurdukları Trabzon firması Fındık Ocağı, Belçika çikolatasının lezzetini Karadeniz fındığının kalitesiyle buluşturuyor. 60 yıldır fındık sektöründe hizmet veren ailelerinin teşvikleriyle sektöre girdiklerini belirten Fındık Ocağı Şirket Sahibi Seyyare Sungur, fındığın katma değerini artıracak çözümler üretmek amacıyla üretim serüvenine başladıklarını belirtti. 10 yıldır fındık sektöründe çalıştığını belirten Sungur, bu deneyimi butik bir dükkânda değere dönüştürmek istediklerini ifade ederek, çikolatanın gücüyle fındığın besleyiciliğini bir ürün potasında buluşturduklarını dile getirdi.

ÇAY VE ÇİKOLATA BULUŞACAK
Girişimciliklerinin temelinde fındığın katma değerini artıracak alternatifler üretmek olduğunu belirten Seyyare Sungur, hedeflerinin ayrıca el yapımı ve butik taze ürünleri insanlarla buluşturmak olduğunu ifade etti. Özgün üretimde bulunabilmek ve fark yaratabilmek adına çeşitli formüller denediklerini belirten Sungur; “Fındık çıkış noktamız oldu. Kendi üretimimiz olan fındıklı pralinlerle daha lezzetli çikolatalar ortaya çıkarıyoruz. Aynı zamanda Karadeniz Çayı ile ilgili de bir çalışmamız mevcut şu an. Karadeniz’in özel çayıyla çikolatayı buluşturup farklı bir ürün ortaya çıkaracağız. Yaşadığımız bölgenin kendine has tüm ürünlerini kullanmaktayız. Bu bizim için en önemli unsur. Bu anlamda oluşturmayı hedeflediğimiz birkaç projemiz mevcut. En kısa zamanda hayat geçirmeyi umuyoruz” dedi.

SEKTÖRE DEĞEN KADIN ELİ
Markalaşma yolundaki ilk hedeflerinin kaliteden ödün vermeden ürünü tüm müşterilere gerekli noktalarda ulaştırabilmek olduğunu söyleyen Sungur; “Bayilik anlamında aldığımız talepleri çok iyi inceleyerek, sağlıklı ve uzun ömürlü çalışmayı hedefliyoruz. Gıda çok hassas bir sektör ve biz 4 kadın olarak, oluşturduğumuz bir markaya her anlamda kadın eli değdiğini hissettirmek istiyoruz. Bu anlamda yavaş ve emin adımlarla ilerliyoruz” şeklinde konuştu.

“EMİN ADIMLARLA MARKALAŞIYORUZ”
Fındık Ocağı Şirket Sahibi Seyyare Sungur:
Kalite ve özgün ürün oluşturmak artık çok kıymetli ve insanların talepleri bu yönde çok güzel. Amacımız müşterilerimize mahcup olmadan en iyi şekilde ismimizin markalaşmasını arttırmak. İstihdam anlamında kadın çalışanlarımıza ağırlık vermekteyiz. Talebin artmasıyla üretim, üretimin artmasıyla da istihdam oranımız kısa sürede hızlı bir şekilde artış gösterdi. Bu anlamda daha da büyümeyi ilerleyen yıllarda hedefliyoruz. Kadın elinin değdiği her şey çok kıymetli bizim için.

ÖNCE MARKA, SONRA PAZAR
“İhracata yönelik bir çalışmamız ve fikrimiz henüz mevcut değil. İlk hedefimiz Türkiye içinde markalaşmamızı en iyi şekilde tamamlamak. Yurt içinde geliştirdiğimiz ağ ve gördüğümüz talep bizi ihracata sürükleyecek en büyük etken. Umarım bu anlamda her şey bizim için doğru ve güzel ilerler. Farklı mesleklerdeki 4 kız kardeşin bir araya gelmesinin, yeni bir Türk markası oluşturması yönünde bütün gençlerimize örnek olmasını temenni ederiz. Biz bu oluşum içerisindeyken dayanağımız hep çok çalışmak, üretmek ve ürünümüze güvenmek oldu. Üretmek ve bize özgü ürünlerimizin katma değerini arttırmak kalkınmamız ve daha güçlü bir toplum olmamız için çok önemli. Girişimcilik için tüm gençlerimize, kadınlarımıza örnek olması temennisiyle…”




Son Güncelleme: 28.04.2017 13:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.