PAZARLAMAYA İNOVATİF BAKIŞ

İnovasyon uzmanı Salih Keskin, inovasyonda kreatif düşünceyi besleyici önerilerini, “Pazarlamada İnovasyon- Müşterilerinizle evlenin” isimli kitabında topladı.

PAZARLAMAYA İNOVATİF BAKIŞ

İnovasyon uzmanı Salih Keskin, inovasyonda kreatif düşünceyi besleyici önerilerini, “Pazarlamada İnovasyon- Müşterilerinizle evlenin” isimli kitabında topladı.

06 Şubat 2018 Salı 14:11
PAZARLAMAYA İNOVATİF BAKIŞ

Mavi Yayınları’ndan çıkan 240 sayfalık Pazarlamada İnovasyon kitabı, Peter Druker’ın ‘Firmaları ayakta tutan etmenlerin inovasyon ve pazarlama olgusudur’ mottosundan yola çıkıyor. Birçok sektörde önde olan Türkiye’nin pazarlama ve inovasyon alanında beklenen atılımı gösteremediği için kar elde edememesini de konu alan Pazarlamada İnovasyon,  pazarlama konusunda ileri geçmek ve güçlü olmak için pazarlama modellerinin inovasyon zeminine oturtulmasının gerekliliğine işaret ediyor.

Pazarlamada İnovasyon kitabı, girişimcilere piyasalardaki zorlukları aşarak, iki hayati kavramı birleştirerek pazarlamada nasıl inovatif düşünüleceğini anlatıyor.  Kitapta ayrıca ürün ve hizmet konusunda yapılan pazarlama inovasyonlarını örnekleriyle aktarılıyor. Detaylar, www.inovasyonuzmani.com adresinden öğrenilebilir.

Son Güncelleme: 06.02.2018 15:56
Anahtar Kelimeler:
Salih Keskin
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner78