DÜNYA PAZARI AVUCUNUN İÇİNDE

Rafların güçlü ismi Muratbey, ihracat noktalarını artırma çalışmalarına devam ediyor. İngiltere’den Fas’a, Kazakistan’dan Japonya’ya kadar birçok kıtanın damaklarını lezzetten çatlatan gıda endüstrisinin tanınan markası, pazarlamada dijital dönüşüm stratejileriyle yerli üretim hamlelerini güçlendiriyor.

DÜNYA PAZARI AVUCUNUN İÇİNDE

Rafların güçlü ismi Muratbey, ihracat noktalarını artırma çalışmalarına devam ediyor. İngiltere’den Fas’a, Kazakistan’dan Japonya’ya kadar birçok kıtanın damaklarını lezzetten çatlatan gıda endüstrisinin tanınan markası, pazarlamada dijital dönüşüm stratejileriyle yerli üretim hamlelerini güçlendiriyor.

02 Kasım 2018 Cuma 17:03
DÜNYA PAZARI AVUCUNUN İÇİNDE

MİLLİ MARKADAN İHRACAT HEDEFİ
Birbirinden lezzetli ürünleriyle gıda endüstrisinin inovatif ismi Muratbey, dünyanın en önemli gıda fuarları arasındaki SIAL Global Gıda Fuarı’nda eşsiz ve inovatif ürünleri ile yer aldı. Paris’te gerçekleşen fuarda dünyaca ünlü markalarla aynı platformda yer alan Muratbey, kendi alanında tek olan ürünleriyle katılımcılardan yoğun ilgi gördü. Avrupa’ya ülkemizden peynir ihracatı gerçekleştiren tek firma olan Muratbey, dünya pazarında büyüme hedefi kapsamında bir adım daha atmış oldu. Muratbey Yönetim Kurulu Üyesi Hamit Erol, “Hedefimizde daha fazla ülkeye ulaşmak var. Türkiye’nin milli bir markası olarak gerçekleştirmiş olduğumuz bu çalışmalarla ihracatımızı artırmayı ve ülkemizin ekonomisine katkımızı yükseltmeyi planlıyoruz” dedi. Erol, dijital yatırımlara ağırlık verdiklerini de ifade etti.

AVRUPALININ DAMAKLARI ÇATLAYACAK
Fuar boyunca inovatif ürünü Burgu, Sürmeli ve Topi başta olmak üzere tüm peynir çeşitlerini ziyaretçilerine tanıtan markanın Avrupa’ya Türkiye’den peynir ihracatı yapan tek firma olduğunu vurgulayan Muratbey Yönetim Kurulu Üyesi Hamit Erol, “Amerika, Japonya, Türki Cumhuriyetler, Orta Doğu ve Balkan ülkeleri gibi dünyanın birçok ülkesini lezzetli peynirlerimizle buluşturuyoruz. Yakın zamanda Avrupa Birliği ülkelerini de ihracat ağımıza ekledik. Hollanda, Almanya, Fransa başta olmak üzere birçok Avrupa ülkesine ürünlerimizi ulaştırıyoruz. Avrupa pazarında büyüme hedeflerimiz doğrultusunda çalışmalarımızı sürdürüyoruz, daha fazla ülkeye ulaşmayı hedefliyoruz” dedi.

İNGİLİZ DE BAYILDI, KAZAK DA

İhracatta büyüme hedefleri doğrultusunda SIAL Global Gıda Fuarı’na katılım sağladıklarını belirten Hamit Erol “Burgu, Sürmeli ve Topi başta olmak üzere, pek çok peynirimizin SIAL Global Gıda Fuarı’nda tanınmasını ve deneyimlenmesini sağladık. Peynirlerimizi tadan herkesten çok olumlu dönüşler aldık. Fuar boyunca aralarında ABD, Kanada, Avustralya, Çin, Litvanya, Kore, İngiltere, Fas, Brezilya, Japonya, İsveç, Filistin, Belçika, Kazakistan gibi dünyanın dört bir yanından gelmiş ziyaretçilerin yoğun ilgisiyle karşılaştık. Özellikle başta Burgu olmak üzere inovatif ürünlerimiz, benzer bir ürüne hiç rastlamadıklarını belirten ziyaretçilerimizden övgü aldı. Tüm dünya için peynire farklılık ve eğlence getirdiğimizi belirten ziyaretçiler ile verimli görüşmeler gerçekleştirdik. Fuarda önemli bağlantılar da kurmayı başardık. Türkiye’nin milli bir markası olarak gerçekleştirmiş olduğumuz bu çalışmalarla ihracatımızı artırmayı ve ülkemizin ekonomisine katkımızı yükseltmeyi planlıyoruz” şeklinde konuştu.

DİJİTAL PAZARLAMAYA DEVAM

İhracatı artırma çalışmaları kapsamında yurt dışına özel yeni bir dijital kampanya hayata geçirdiklerini belirten Erol, “Yurt dışı pazarlama faaliyetlerine yönelik yatırımlarımıza ve markalaşma çalışmalarımıza hız verdik. Globalleşme stratejimiz kapsamında tüketicilerimizle duygusal bağ kuruyoruz. Uluslararası sosyal medya hesaplarımızdan sürekli paylaşımlar yapıyoruz. Sosyal medya yarışmalarıyla yurt dışındaki Muratbey sevenlerle yakınlaşıyor, tüketicilerimizle sürekli iletişim sağlıyoruz” ifadelerine yer verdi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.