DÜNYA GIDA SEKTÖRÜ İSTANBUL’DA BULUŞTU

109’u yabancı 2 binden fazla markanın buluştuğu CNR Food İstanbul, yerli ve yabancı ziyaretçiler tarafından yoğun ilgi ile karşılandı. CNR Food İstanbul’da katılımcı firmaların, kurdukları iş bağlantılarıyla 3 milyar doların üzerinde bir ticaret hacmi sağladığı ifade ediliyor.

DÜNYA GIDA SEKTÖRÜ İSTANBUL’DA BULUŞTU

109’u yabancı 2 binden fazla markanın buluştuğu CNR Food İstanbul, yerli ve yabancı ziyaretçiler tarafından yoğun ilgi ile karşılandı. CNR Food İstanbul’da katılımcı firmaların, kurdukları iş bağlantılarıyla 3 milyar doların üzerinde bir ticaret hacmi sağladığı ifade ediliyor.

09 Eylül 2019 Pazartesi 16:46
DÜNYA GIDA SEKTÖRÜ İSTANBUL’DA BULUŞTU

Dünya gıda sektörünün ilgi ile takip ettiği CNR Food İstanbul, CNR EXPO İstanbul Fuar Merkezi’nde CNR Ambalaj İstanbul – Gıda İşleme Sistemleri, Paketleme ve Ambalaj Özel Bölümü ile eş zamanlı olarak gerçekleştirildi. CNR Holding kuruluşlarından İstanbul Fuarcılık’ın düzenlediği; Ticaret Bakanlığı, İstanbul İhracatçı Birlikleri (İBB), Türkiye Gıda ve İçecek Federasyonu ile KOSGEB tarafından da desteklenen CNR Food İstanbul’un yabancı katılımcı sayısı geçen yıla göre yüzde 57, yabancı ziyaretçi sayısı ise yüzde 70’in üzerinde artış gösterdi.

Dört gün süren fuarda yerli ve yabancı ziyaretçilerin yoğun ilgisi ile karşılaşan katılımcı firmaların, yaptıkları iş bağlantılarıyla 3 milyar doların üzerinde bir ticaret hacmi sağladıkları ifade ediliyor. Çekya’nın partner ülke olduğu CNR Food İstanbul Fuarı aralarında İngiltere, Norveç, Sri Lanka, Arjantin, Bangladeş, Gambiya, Maldivler, Meksika, Dominik Cumhuriyeti, Zimbabve, Burkina Faso ve Benin’in de bulunduğu 117 ülkeden ziyaretçileri ağırladı.

2 BİNDEN FAZLA MARKA

Resmi açılışını CNR Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ceyda Erem ve Çek Cumhuriyeti Başbakanı Andrej Babis’in birlikte gerçekleştirdikleri CNR Food İstanbul’da 109’u yabancı 2 binden fazla markanın 10 bini aşkın ürünü sergilendi. Bu yıl Çekya, Hindistan, İran ve Belarus milli katılım sağladığı CNR Food İstanbul’a Ürdün, Tunus, Malezya, Bulgaristan, Polonya, Arnavutluk, Makedonya, Sırbistan, Özbekistan, Suriye, Birleşik Arap Emirlikleri, Rusya ve Vietnam ile birlikte 17 ülkeden firmalar katıldı.

YABANCI ZİYARETÇİ SAYISI YÜZDE 70 ARTTI

Fuar ile ilgili değerlendirmelerde bulunan CNR Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ceyda Erem, düzenledikleri fuarlarda yabancı alıcı sayısını artırarak, doğru ürünü doğru alıcı ile buluşturmak amacıyla Business Intelligence Agency-BIA (Global Pazar İstihbarat Sistemi) big data yönetim sistemini kullandıklarını söyledi. BIA’nın 5 kıtada 186 ülkede yerli ve yabancı 10 milyon katılımcı ve ziyaretçi datasına sahip bir sistem olduğunu dile getiren Erem, “ 2 yıldır kullandığımız BIA big data yönetim sistemi sayesinde fuarlarımıza katılan yabancı profesyonel alıcı sayısını ikiye katladık. CNR Food İstanbul’da da BIA sayesinde yabancı katılımcı sayısı geçen yıla göre yüzde 57, yabancı ziyaretçi sayısını ise yüzde 70’in üzerinde arttırmayı başardık” diye konuştu.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.