banner110

Sanayicinin İçindeyiz

Hegsagone Hotel’in ilk olarak turizm amaçlı kurulduğunu belirten Yönetim Kurulu Başkanı Zeki Etyemez, bu amaçla 1995 yılında ilk olarak yarı olimpik bir havuzu, butik bir restaurant ve 20 odayla verdikleri hizmetin yaz sezonu dışında da artan konaklama talepleri gelmesi üzerine, kapasitelerini arttırarak 50 odaya çıkardıklarını söyledi.

Sanayicinin İçindeyiz

Hegsagone Hotel’in ilk olarak turizm amaçlı kurulduğunu belirten Yönetim Kurulu Başkanı Zeki Etyemez, bu amaçla 1995 yılında ilk olarak yarı olimpik bir havuzu, butik bir restaurant ve 20 odayla verdikleri hizmetin yaz sezonu dışında da artan konaklama talepleri gelmesi üzerine, kapasitelerini arttırarak 50 odaya çıkardıklarını söyledi.

27 Nisan 2011 Çarşamba 16:03
Sanayicinin İçindeyiz
Bir süre sonra 50 odalık kapasitenin de yetersiz gelmesi üzerine, bölgenin ilk 5 yıldızlı oteli için start aldıklarını ve çok kısa sürede 5 yıldızlı bölümde de 82 odayı kullanıma açarak, toplam kapasitelerini 132 odaya çıkarttıklarını belirttiler.
Özellikle 1970, 1980 ve 1990 ‘lı yıllarda, İstanbullularca oldukça popüler, yazlık bir yarımada olan Bayramoğlu ‘nda bulunan Hotel Hegsagone, İstanbul ve Kocaeli illerinin kesiştiği noktada yer almaktadır. Günümüzde Kocaeli ilinin Darıca ilçesi sınırları içerisinde yer alan bu şirin tatil beldesi.Gebze, Çayırova, Şekerpınar ve Dilovası gibi çevresini saran organize sanayi bölgelerinin yanı sıra, Sabiha Gökçen Havalimanı, çevreyolu ve E-5 gibi ana arter yolların, demiryolu ve deniz yolu ulaşım merkezlerinin de kesiştiği, oldukça stratejik bir noktada yer almaktadır.
 
HİZMET KALİTEYLE ÖLÇÜLÜR
 
Bölgenin turizm alanı olacağı düşüncesiyle hotel yapmaya karar verdiklerini söyleyen Etyemez, bu alanda çalışmalar yaparak belli aralıklarla bakanlığın eğitim programlarından yararlandıklarını ve personeline bu yönde eğitim verdiklerini kaydetti.
 
SANAYİCİLERİ AĞIRLIYORUZ
 
Etyemez, “ Bize göre turizm hizmet kalitesiyle ölçülür. Hizmet kalitesi ne kadar iyi olursa müşteri için o kadar iyi olur. Bu hizmetin bizlere fazla maliyet getirisi olsa da bizim için hizmet ön plandadır. 60 personelimizle müşterilerimizin hizmetindeyiz. Tesisimizde konaklayan misafirlerimizin % 80 ‘nini, Avrupa Birliği ülkeleri başta olmak üzere yabancı misafirler oluşturuyor. Özellikle yakın çevremizde yer alan sanayi kuruluşları için gelen bu misafirler, konuk listemizin büyük bir bölümünü oluşturuyorlar. Bu nedenle otelimiz genelde hafta içi oldukça yoğun oluyor. Hafta sonu oluşan boşluğu spor kulüplerine imkan sağlayarak dengelemeye çalışıyoruz. Otelimizde, futbolcular için profesyonel bir antrenman sahası dahi bulunmaktadır. Yaz aylarında zaten hafta sonu kapasitemiz artıyor.
 
2010 yılı nasıl geçti?
 
2010 yılı iyi geçmedi. Ancak 2011 yılında Nisan ayı itibari ile müşterilerimiz arttı, beklentilerimiz bu yıl geçen yıllara göre yüksek olacağı yönünde.
 
Yeni yatırımlarınız var mı?
 
YILDIZLARIMIZI ARTTIRACAĞIZ
 
Aslında yatırımlarımıza hiç ara vermedik. Hatta en son yaşadığımız krizde dahi, yeni odalar açmaya devam ettik. Yeni bir otel yatırımımız var. Bu yatırımımız otelimizi 5 yıldızlı yapma yönünde. İlk önce 4 yıldızlı otelimizi yaptık. 3 yıl sonra da 5 yıldızlı otelimiz faaliyete geçecek. Bu proje için yaklaşık 5 milyon Dolar yatırım yaptık. 15 milyon dolar daha yatırım yapmamız gerekiyor yeni inşamıza. Ön tarafta yat limanı açılması hedefleniyor. Bu proje bölgeye canlılık verip yeni yatırımlara yönlendirecektir. Bizde bu yatırımları önceden görüp misafirlerimize yeni binamızda hizmet vereceğiz.  Şu anda 82 odası aktif olan proje tamamlandığında; tamamı deniz manzaralı 211 oda, Convention Center, 1000 kişilik balo salonu, 100 kişi – 500 kişi kapasiteleri arasında olacak 10 adetten fazla toplantı salonu, amfi tiyatro, açık ve kapalı yüzme havuzları, açık ve kapalı restaurantlardan oluşan oldukça kompleks bir tesis olacağız dediler.
Son Güncelleme: 15.08.2015 10:18
Anahtar Kelimeler:
Hegsagon Otel
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.