İZKA’dan yenilikçi eğitime destek

İzmir Kalkınma Ajansı’nın (İZKA) yürüttüğü Okulöncesi ve Mesleki Eğitim Mali Destek Programı kapsamında düzenlenen “Okulöncesi ve Mesleki Eğitimde Yenilik ve Teknolojiler” seminerlerinin ikincisi, İzmir Ticaret Borsası Yeni Meclis Salonu’nda gerçekleşti.

İZKA’dan yenilikçi eğitime destek

İzmir Kalkınma Ajansı’nın (İZKA) yürüttüğü Okulöncesi ve Mesleki Eğitim Mali Destek Programı kapsamında düzenlenen “Okulöncesi ve Mesleki Eğitimde Yenilik ve Teknolojiler” seminerlerinin ikincisi, İzmir Ticaret Borsası Yeni Meclis Salonu’nda gerçekleşti.

21 Kasım 2013 Perşembe 08:49
İZKA’dan yenilikçi  eğitime destek


   Okul öncesi ve mesleki eğitimde yenilikçi uygulamalar konusunda, başvuru sahibi kurumlar ve kamuoyunda farkındalık yaratmayı amaçlayan seminerde, konularında uzman konuşmacılar bilgi ve tecrübelerini katılımcılarla paylaştı. Deha Otomotiv Proje Yetkilisi Ercan Bodur, okul işletme işbirliğine başarılı bir örnek olan Tofaş/Fiat Laboratuvar Projesi’ni sundu. 2006 yılında Şişli Endüstri Meslek Lisesi’nin laboratuvarlarını geliştirmek için Tofaş'la işbirliği yaptıklarını söyleyen Ercan Bodur, nitelikli bireylerin yetişmesi için modern teknik altyapının çok önemli olduğunu, iş yaşamına atılan öğrencilerin bu nedenlerle bazı sorunlar yaşadıklarını vurguladı. Projelerinin bugün 9 il, 11 okulda devam ettiğini ve toplamda 818 öğrencinin yeni ekipmanlarla donatılan laboratuvar imkanlarından faydalanabildiğini söyleyen Bodur, öğrencilerin staj, fabrika gezileri, kariyer günleri gibi çeşitli olanaklarla iş yaşamına tam donanımlı hazırladıklarını dile getirdi.
Son Güncelleme: 23.11.2013 08:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.