ÇİN PAZARINA YOĞUNLUK VERİYORLAR

Egeli İhracatçılar ‘Çin Timi’ ile ihracat atağına kalkacak.

ÇİN PAZARINA YOĞUNLUK VERİYORLAR

Egeli İhracatçılar ‘Çin Timi’ ile ihracat atağına kalkacak.

19 Nisan 2019 Cuma 16:34
ÇİN PAZARINA YOĞUNLUK VERİYORLAR

2019 yılını “Çin Yılı” olarak ilan eden Egeli ihracatçılar, Çin pazarına ihracatı artırmak için çalışmalarını sürdürüyor. İhracatçılara Çin pazarı ve Çin’e ihracat hakkında doğru bilgileri aktarmak için gerçekleştirilen çalışmalar “Hedef Pazar: Çin” semineri ile devam etti Ege İhracatçı Birlikleri tarafından düzenlenen ve EİB hizmet binasında gerçekleştirilen “Hedef Pazar: Çin” seminerine, Çin ile ticaret konusunda yetkin isimlerden oluşan bir konuşmacılar katıldı. EİB üyelerinin yoğun ilgisi ile gerçekleşen etkinlikte Ticaret Bakanlığı Asya - Pasifik Daire Başkanı Hakan Akgün, Mazars Denge Çin Masası Koordinatörü ve TÜSİAD Çin Network Üyesi Halil İbrahim Topal, Çin Halk Cumhuriyeti’nde faaliyet gösteren “Bazaar Park”ın kurucusu LUO Ke, ICBC Bankası Uluslararası İlişkilerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Halit Döver ve Geçmiş Dönem T.C. Pekin Büyükelçiliği Ticaret Müşaviri Mustafa İlker Özdem katıldı. 

"ÇİN PAZARINA YOĞUNLAŞMAMIZ GEREKİYOR"

Seminerin açılış konuşmasını gerçekleştiren Ege İhracatçı Birlikleri Koordinatör Başkanı Jak Eskinazi “Çin, Türkiye’nin en fazla ihracat yaptığı ülkeler sıralamasında 17. Sırada. 2018 yılında 2,9 milyar dolar ihracat gerçekleştirdik. Aynı dönemde Ege İhracatçı Birlikleri üyelerinin Çin’e ihracatı ise; 295 milyon dolar oldu. Çin’den yaptığımız ithalatımız ise; 20,8 milyar dolar seviyesinde. Yaklaşık 18 milyar dolar dış ticaret açığı veriyoruz. Bu dış ticaret açığını kapatmak için Çin pazarına yoğunlaşmamız gerekiyor.” şeklinde konuştu.
 

ı

Son Güncelleme: 19.04.2019 16:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.