Unilever 36 ülkeyi Türkiye’den yönetecek

Unilever dünyasında son yıllardaki başarılı performansıyla giderek daha fazla takdir toplayan Unilever Türkiye; yeni organizasyon yapısında İran, İsrail, sekiz Türk Cumhuriyeti ve Kıbrıs’a ek olarak, Kuzey Afrika, Ortadoğu, Rusya, Ukrayna ve Beyaz Rusya’dan oluşan bir bölgenin de yönetim sorumluluğunu üstlendi.

Unilever 36 ülkeyi Türkiye’den yönetecek

Unilever dünyasında son yıllardaki başarılı performansıyla giderek daha fazla takdir toplayan Unilever Türkiye; yeni organizasyon yapısında İran, İsrail, sekiz Türk Cumhuriyeti ve Kıbrıs’a ek olarak, Kuzey Afrika, Ortadoğu, Rusya, Ukrayna ve Beyaz Rusya’dan oluşan bir bölgenin de yönetim sorumluluğunu üstlendi.

17 Eylül 2011 Cumartesi 09:29
Unilever 36 ülkeyi Türkiye’den yönetecek
OMO, Lipton, Sana, Dove, Knorr, Magnum, Algida gibi markaların üreticisi Unilever, daha sade, daha hızlı ve daha verimli bir organizasyonla gelişmekte olan ülkelerdeki rekabet gücünü artırmayı hedefliyor.
Yeniden yapılanma doğrultusunda, 2009 yılından bu yana Unilever Asya, Afrika, Orta ve Doğu Avrupa Başkan Yardımcısı ve Unilever Türkiye CEO’su olarak görev yapan İzzet Karaca’nın da görev ve sorumluluk alanı genişledi. Karaca, önümüzdeki dönemde mevcut sorumluluklarına ek olarak, NAME (Kuzey Afrika, Ortadoğu ve RUB (Rusya, Ukrayna, Beyaz Rusya) Başkan Yardımcılığı görevini de İstanbul’daki Merkez Ofis’ten yürütecek.
Karaca, halen Türkiye de dahil olmak üzere, Türk Cumhuriyetleri (Kazakistan, Özbekistan, Türkmenistan, Ermenistan, Gürcistan, Tacikistan, Azerbaycan, Kırgızistan), İsrail, İran ve Kuzey Kıbrıs’ı yönetiyor. Yeniden yapılanma sonucunda Karaca, 36 ülke ve 750 milyon insanın yaşadığı, Unilever’in 4 milyar Euro ciro yaptığı bir bölge olan NAME (Kuzey Afrika, Ortadoğu) ve RUB’un da (Rusya, Ukrayna, Belarus) sorumluluğunu üstlendi.
Namet ve RUB Bölgesi Başkan Yardımcısı, Unilever Türkiye CEO’su İzzet Karaca, şirketin global organizasyon yapısında Türkiye’ye verilen yeni sorumlulukları “Unilever Türkiye birçok açıdan bulunduğu bölge içinde liderliğini korurken, mükemmel sistemleri ve yüksek kaliteli iş gücüyle tüm dünyada giderek daha fazla örnek teşkil ediyor ve bu yönüyle de Türkiye’nin itibarını artırıyor. Unilever Türkiye’nin başarılı performansının yanı sıra ülkemizin konumu, ekonomik potansiyeli, lojistik açıdan ulaşılabilirliğinin de bu kararı etkilediğine inanıyoruz” dedi. Karaca şöyledevam etti;
“ Önümüzdeki dönemde oldukça geniş bir sorumluluk alanında ciddi bir ciroyu yönetecek olmaktan ve ayrıca Rusya gibi yıldızı giderek daha fazla parlayan BRIC (Brezilya, Rusya, Hindistan ve Çin) ülkelerinden birinin de Türkiye’ye bağlanmış olmasından gurur duyuyoruz. Yeni organizasyon yapısıyla ülkemizin bölgedeki önemi çok daha artıyor. Araştırma-Geliştirme, Marka Geliştirme / İletişim Stratejileri Belirleme, İhracat, Lojistik, Yetenek, İletişim Teknolojisi ve Finans gibi pek çok konu açısından bölge merkezi olarak faaliyet göstereceğiz.”
Son Güncelleme: 22.06.2013 09:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner78