“Tükenmeyen hazine itibardır”

Konyalı sanayici ve işletme sahiplerine yönelik düzenlenen bir etkinlikte konuşan Kütahya Porselen Sanayi A.Ş. ile Kütahya Ticaret ve Sanayi Odası (KUTSO) Yönetim Kurulu Başkanı Nafi Güral, şirketlerin markalaşma süreçlerine ilişkin önemli ipuçları verdi.

“Tükenmeyen hazine itibardır”

Konyalı sanayici ve işletme sahiplerine yönelik düzenlenen bir etkinlikte konuşan Kütahya Porselen Sanayi A.Ş. ile Kütahya Ticaret ve Sanayi Odası (KUTSO) Yönetim Kurulu Başkanı Nafi Güral, şirketlerin markalaşma süreçlerine ilişkin önemli ipuçları verdi.

19 Eylül 2013 Perşembe 08:23
“Tükenmeyen hazine itibardır”
 

  Nesilden nesle aktarılarak büyüyen tecrübenin önemine dikkat çeken Güral, şirketlerin itibar yönetimine özen göstermeleri gerektiğini belirterek “Tükenmeyen hazine itibardır” dedi. Avea tarafından Konya’da düzenlenen “Gelecek Bizde Buluşması”nda konuşan Nafi Güral, “Ulusal bir marka nasıl yaratıldı?” başlıklı sunumuyla şirketlerin markalaşma süreçlerine ilişkin önemli ipuçları verdi. Çok sayıda Konyalı sanayici ve işletme sahibinin katılımıyla gerçekleşen toplantıda söz alan Güral, KOBİ’lerin Kütahya Porselen’in yaşadığı markalaşma sürecinden örnek alabileceklerini belirterek şunları söyledi: “Bir şirketi markalaşma sürecinde başarıya götüren en önemli etkenlerin başında tecrübe geliyor. Tecrübe, nesilden nesle aktarılarak büyüyen bir kavram. Kütahya Porselen olarak markalaşma sürecimizin temelinde markalaşmaya değil, kendimizi ve ürünlerimizi geliştirmeye odaklanmış olmamız bulunuyor. Elbette bu süreçte, itibar yönetimine de özen göstermek gerekiyor. Her zaman söylediğim gibi, tükenmeyen hazine itibardır. Başarıya giden yolda girişimcilere tavsiyem; kendilerine güvenmeleri, başaracaklarına her zaman inanmaları ve doğru yönetim felsefesini benimseyerek çok çalışmalarıdır.”
Son Güncelleme: 19.09.2013 08:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.