Sebat pazar payını içte dışta arttıracak

Yeni yatırımlarla yıllık üretim kapasitesini 16 bin ton arttıran Sebat Alüminyum’un bu yılki hedefi pazar payını gerek yurt içi gerekse yurt dışında arttırmak olacak.

Sebat pazar payını içte dışta arttıracak

Yeni yatırımlarla yıllık üretim kapasitesini 16 bin ton arttıran Sebat Alüminyum’un bu yılki hedefi pazar payını gerek yurt içi gerekse yurt dışında arttırmak olacak.

19 Ağustos 2013 Pazartesi 11:29
Sebat pazar payını içte dışta arttıracak
 

    Temelleri 1963 yılında merhum Nurullah Ezinç tarafından atılan Sebat Alüminyum, yeni yatırımlarla kapasitelerini ekstrüzyon preslerde yıllık 9 bin ton, elektrostatik toz boyahanede yıllık 3 bin ton ve eloksal kaplama tesisinde yıllık 4 bin tona çıkardı. Sebat Alüminyum Genel Müdürü Mahmut Ezinç, “10 bin metrekare kapalı alanda gerçekleştirdiğimiz üretimin yaklaşık yüzde 65’ini ihraç ediyoruz. Bu yıl hem yurtiçinde hem de yurtdışında pazar payımızı artırmayı hedefliyoruz” dedi.

“Kalite odaklı üretimi hedefledik”
Hedeflere ulaşmak ve firmanın marka değerini artırmak için güçlü yatırımlar yaptıklarına işaret eden Mahmut Ezinç, “Bu sektöre Sebat Alüminyum markasıyla çıkarken öncelikli hedefimiz, kalite odaklı üretim yapabilmekti. İhtiyacımız olan birincil kaliteyi, gerek ürün olarak, gerek sistem olarak yakalayabilmek için 2012 yılı boyunca yatırımlarımıza hız kesmeden devam ettik ve geçen ay ISO 9001:2008 kalite sertifikamızı aldık. Kısa vadeli hedeflerimiz arasında sektörün ihtiyacı olan kalite sertifikaları ve yönetim kalitemiz adına ihtiyacımız olacak kalite sertifikalarını tamamlamak var. Alışagelmiş Ezinç kalitesini Sebat Alüminyum’da da yaşatmaya devam edeceğiz” dedi.

Ürettiğinin yüzde 65’ini ihraç ediyor
Üretimin yüzde 65’ini ihraç ettiklerinin altını çizen Ezinç, “Standardize ettiğimiz kalite anlayışımız sayesinde yurtdışı pazarlara bu kadar kısa süre içinde açılabildiğimiz kanaatindeyim. Geçen yıl Sebat Alüminyum olarak yola yeni çıktığımızda verdiğimiz söz, öncelikle kaliteli üretimi yakalamak, farklı sektörlerde alüminyum tüketimini artırıcı çalışmalar yapmak ve yeni yatırımlarla istihdamı her geçen gün artırmaktı. Sözlerimizi de birer birer yerine getiriyoruz” diye konuştu. Geçen yılın ilk aylarına nazaran istihdam ettikleri çalışan sayısında yüzde 35’lik bir artış olduğunu bildiren Mahmut Ezinç, 2013 yılı için de ümitli konuştu. Bu yıl kontrollü bir büyüme hedeflediklerini belirten Ezinç, ancak bu hedefin Türkiye’nin ekonomik büyüme oranı olarak tahmin edilen yüzde 4’ün çok üzerinde olacağını söyledi.

Kontrollü Büyüme Işık Tutuyor
Avrupa’daki kriz ortamı ve Amerika’daki düzelmeyi bekleyen gelişmelerin ekonomi üzerinde baskı oluşturmasına rağmen, Türkiye’nin kontrollü büyüme hedeflerinin tüm sanayicilere ışık tuttuğunu belirten Mahmut Ezinç, Sebat Alüminyum’un mevcut konjonktürde değer yaratabilecek güçte olduğunu, bu sebeple 2013 yılında firmanın, hem yurtiçinde hem de yurtdışında pazar payını artırmaya yönelik hedefler belirlediğini ifade etti. 



Son Güncelleme: 19.08.2013 11:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.