Patronların fark yaratan kulübü

Fırat Çelik Halat ve Sandler Training Türkiye’nin işbirliğinde gerçekleştirilen Patronlar Kulübü sanayicileri bir araya getirdi.

Patronların fark yaratan kulübü

Fırat Çelik Halat ve Sandler Training Türkiye’nin işbirliğinde gerçekleştirilen Patronlar Kulübü sanayicileri bir araya getirdi.

02 Eylül 2013 Pazartesi 10:34
Patronların fark yaratan kulübü


    “Gelin işletmenizi büyütmek için bir adım atın” sloganı ile, Fırat Çelik Halat ve Sandler Training Türkiye’nin girişimciliğinde, satışlara ve ciroyu arttırmaya yardımcı olacak farklı bakış açılarının anlatıldığı President’s Clup(Patronlar Kulübü) Serçeşme Restoran’ta geniş katılımla gerçekleşti. Patronlar Kulübü’nü Sanayi Gazetesi’ne anlatan Fırat Çelik Halat Genel Müdürü İbrahim Fırat Atalay, projenin sosyal bir network olduğunu aktararak “Şirketler satış rakamları sayesinde ayakta kalır. Bu eğitimle büyük bir çerçeveden 10-12 kişilik gruplarla sosyal bir network kurularak satışları ve ciroyu arttırmaya yardımcı olacak farklı bakış açıları gösteriliyor” dedi.

Büyümek mi? Hayatta kalmak mı?

Genel katılıma açık olarak planlanılan toplantı farklı sektörlerden katılımcıları bir araya getirdi. Konuya özel uygulamalarla bir satış sistemini kullanmayı, kendi başarı planını yaratmayı, satış stratejisi oluşturmayı, müşteri karşısında riske girmeden geliştirme fırsatı sunmayı ve gruptaki kişilerin deneyimleriyle farklı vizyon kazandırmayı “Patronlar Kulübü” programında Sandler Training Türkiye CEO’su Ali Savaşman sunum yaptı. Savaşman 6 aylık program sonunda “Satış süreci boyunca müşteri adayının karşısında nasıl avantaj sağlanacağı ve geleneksel satış yaklaşımları neden sizi bedava danışmanlık yapar pozisyona düşürüyor? Kurumsal hedeflere ulaşmak için gerekli bireysel hedefler nasıl oluşturulur?” konularını örneklerle açıkladı.

Yalnız değilsiniz
Sandler Training Türkiye hakkında bilgiler aktaran Sandler Training Türkiye CEO’su Ali Savaşman koçluk, teşvik ve geri bildirim sağladıklarını aktararak, “Bu program satış eğitimlerinin temeli, farklı sektörlerde geniş bir ürün ve hizmet yelpazesinde çalışan satış profesyonellerinin daha fazla ve daha kolay satış yapmalarını sağlayan özel bir programdır. Katılımcı odaklı her oturum, sizin satış ortamınıza uygun kavramlar, bilgi ve anlayışla gerçekleştirilir. Müşteri adayları ve müşterilerle yüz yüze gelmeden evvel, konuya özel vaka çalışmalarıyla satış geliştirme planı, strateji uygulamaları ve tekniğini güvenli bir ortamda geliştiriyoruz. Becerileri satış görüşmesine götürürsünüz, oradayken bir beceri aramak zorunda kalmazsınız” dedi.

Sandler Training hakkında
Sandler Satış Sistemi ve Sandler Denizaltısı modeline uygun kişisel gelişim, beceri ve yetenek eğitimleri gerek genel katılıma açık, gerekse de kurumların belirli ihtiyaçlarına özel kurumiçi eğitimler olarak düzenliyor. Eğitimlerin verimliliği ile satış temsilcileri ve ekiplerindeki performans farklılığını ölçmek için, Microsoft ile ortak geliştirilen bir Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) uygulamasının yanı sıra, Sandler Training tarafından geliştirilen Sales Accountability adlı bir yazılım kullanılıyor. Personelin kendinden beklenen işi yapabilme kabiliyetine ve karakterine sahip olup olmadığını anlayabilmek için kullanılan kişilik envanteri uygulamalarını, hem eğitim gruplarında hem de danışmanlık hizmetleri kapsamında müşterilerine sunuyor. Geleneksel satış sistemlerinin eğitim metodu olan ikişer günlük sınıf içi eğitimler ya da seminerler yerine, belli bir takvime yayılmış, katılımcıların öğrendiklerini deneme ve uygulama imkânı bulduktan sonra bir sonraki adıma geçilen, böylece sürekli olarak desteklenen ve ilerlemelerin gözlemlendiği pratiğe ve uygulama disiplinine özen gösterilen bir eğitim metodolojisi uyguluyor.

 

Son Güncelleme: 02.09.2013 10:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.