Günsan dünya markası olacak

Günsan Elektrik Genel Müdürü Dilek Tuncalı, sürekli gelişim politikasını benimsediklerini vurgulayarak, önümüzdeki beş yıl içinde Günsan’ı bir dünya markası yapma hedefinde olduklarını dile getirdi.

Günsan dünya markası olacak

Günsan Elektrik Genel Müdürü Dilek Tuncalı, sürekli gelişim politikasını benimsediklerini vurgulayarak, önümüzdeki beş yıl içinde Günsan’ı bir dünya markası yapma hedefinde olduklarını dile getirdi.

27 Ağustos 2013 Salı 09:40
Günsan dünya markası olacak
 

   Bu hedefleri doğrultusunda faaliyetlerine devam ettiklerini ifade eden Tuncalı, “Bu bağlamda beş yıllık projeksiyonumuz hazır. 2013 yılı sona erdiğinde, 2012 yılına göre yüzde 20 oranında büyümüş olmayı hedefledik. Büyüme trendimizi korumak ve gerçekçi hedefler doğrultusunda ilerlemek adına, 2012 yılında kurduğumuz bölgesel ofislerimizle ağımızı güçlendirmeye devam ediyoruz” şeklinde konuştu.

İstanbul’daki 20 bin metrekarelik tesislerinde günlük 300 bin anahtar priz üretim kapasitesine sahip olduklarını söyleyen Tuncalı, üretimlerinin yüzde 45’ini iç piyasaya sunduklarını bildirdi. Üretimlerinin geri kalan yüzde 55’lik kısmını ise dünyanın 60 ülkesine ihraç ettiklerini belirten Tuncalı, “Rusya’dan Libya’ya, Almanya’dan Türki Cumhuriyetlere kadar dünyanın hemen her ülkesine ürünlerimizi gönderiyoruz. Geçtiğimiz yıl yaklaşık 25 milyon dolarlık bir ihracat gerçekleştirdik” diyerek bu yıl içinse bu rakamı sabit tutmak istediklerini kaydetti. Beyaz ve mavi yakalı toplam 350 kişiden oluşan personel ekipleriyle üretim faaliyetlerine devam ettiklerini bildiren Tuncalı, fason ekiplerini dahil ettiklerinde bu rakamın 500 kişilik bir istihdam kapasitesini bulduğunu aktardı.

Son Güncelleme: 27.08.2013 09:46
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.