Ro-Yal Çorap hedefi 1 milyon düzine

Ro-Yal Çorap Tekstil Sanayi Ticaret Limited Şirketi Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Lütfü Söylemez, çorap üretimlerini 1 milyon düzinenin üzerine çıkartmayı hedeflediklerini bildirdi.

Ro-Yal Çorap hedefi 1 milyon düzine

Ro-Yal Çorap Tekstil Sanayi Ticaret Limited Şirketi Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Lütfü Söylemez, çorap üretimlerini 1 milyon düzinenin üzerine çıkartmayı hedeflediklerini bildirdi.

10 Mart 2012 Cumartesi 12:58
Ro-Yal Çorap hedefi 1 milyon düzine

                 Ro-Yal Çorap Tekstil Sanayi Ticaret Limited Şirketi Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Lütfü Söylemez, ilk olarak İstanbul'da 1967 yılında Dore markası ile çorap üretimine başladıklarını ve 2008 yılında Kırklareli OSB’de açtıkları fabrikayla daha da güçlendiklerini söyledi. Her iki iş yerinde toplam 150 işçi ile üretime devam ettiklerini anlatan Söylemez, bu yıl yapacakları yatırımlarla çalışan sayısını 300’e çıkartacaklarını, üretimi ise 875 bin düzineden 1 milyon düzinenin üzerine yükselteceklerini belirtti.  Ulusal ve uluslararası kadın çorap pazarında lider bir şirket haline geldiklerini iddia eden Söylemez, şöyle devam etti:

“Kullandığımız ürünleri iç ve dış piyasadan tedarik ediyoruz. Her iki iş yerimizdeki üretimimizi 150 dokuma makinesi ile sürdürüyoruz. Hedefimiz yıllık 875 bin düzine civarındaki çorap üretimimizi, 1 milyon düzinenin üzerine çıkarmak. Bunun için hem işçi sayımızı, hem de makine sayımızı arttıracağız. Firmamızda soket, dizaltı, dizüstü, çocuk ve bayan külotlu, çocuk ve kadın tayt üretilmekte. Ayrıca firmalardan gelen talepler doğrultusunda özel ürünler de üretmekteyiz. Ürettiğimiz ürünler, yurt içinde ve yurt dışında pazarlanmakta. Yurt dışındaki pazarımız ağırlık olarak Avrupa ülkeleri ve Amerika Birleşik Devletleri. Üretimimizin yüzde 60'ını iç piyasaya, yüzde 40'nı ise ihraç ediyoruz.”

Dore çoraplarının müşterilerinin zevk ve ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamayı kendine ilke edindiğini vurgulayan Söylemez, “Dore çorap, kalite ile birlikte aynı zamanda hızlı otomasyon ve teknolojik üstünlükle diğer çorap fabrikalarıyla rekabet edebilmekte. Yapmış olduğumuz reklam ve pazarlama yatırımlarıyla teknolojinin de yardımıyla çabuk değişen pazar şartlarına kolay uyum sağlamaktayız. Dore çorap olarak hedef kriterimiz, en kaliteli ürünü, en uygun fiyatla müşteri kitlemize ulaştırmak. Güncel hedef her zaman, sürekli olarak araştırma ve geliştirmeye yapılacak yatırımlarla özgün ve şık ürünler sunarak Dore çoraplarını uluslararası kadın çorabı pazarında öncü şirket yapmak olacak” dedi. 

Son Güncelleme: 12.03.2012 13:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner78