banner110

İnci Akü, 'Müşteri Memnuniyeti' belgesi aldı

Sektöründe ihracat lideri olan İnci Akü, hayata geçirdiği müşteri memnuniyeti uygulamaları ile "Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyet Yönetimi Sistemi" belgesini almaya hak kazandı.

İnci Akü, 'Müşteri Memnuniyeti' belgesi aldı

Sektöründe ihracat lideri olan İnci Akü, hayata geçirdiği müşteri memnuniyeti uygulamaları ile "Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyet Yönetimi Sistemi" belgesini almaya hak kazandı.

01 Mart 2012 Perşembe 15:23
İnci Akü, 'Müşteri Memnuniyeti' belgesi aldı


  İnci Akü, Türkiye’de akü sektöründe ISO 10002 "Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyet Yönetimi Sistemi" belgesine sahip ilk firma oldu. Firma müşteri başvurularını ele alma süreçlerinde; cevap verilebilirlik, objektiflik, gizlilik, müşteri odaklı yaklaşım, hesap verilebilirlik ve sürekli iyileştirme başlıklarında yapılan denetimler sonucu bu belgeyi almaya hak kazandı. İnci Akü'nün aldığı "Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyet Yönetimi Sistemi" belgesini değerlendiren İnci Akü Yönetim Kurulu Üyesi ve CEO’su Göksel Paker, “Bizi bugünlere taşıyan en önemli niteliğimiz, müşteri odaklı ve geri beslemeye açık bir yapı oluşturarak misyonumuz olan müşteri memnuniyetinin artırılması, alınan öneri ve şikayetlerin hızlı çözümü ve müşterilerimize hizmet yeteneğinde gelişim sağlanmasıdır. Müşteri memnuniyeti yönetim sistemlerinde, uluslararası standartlarda gösterdiğimiz uyumu kanıtlayan bu belgeyi bağımsız ve lider bir kuruluştan almış olmaktan büyük memnuniyet duyuyoruz. İnci Akü olarak ortaya koyduğumuz müşteri odaklı çalışmalarımızı bu belgeyle taçlandırdık” dedi.

 

Son Güncelleme: 02.03.2012 11:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.