Başarının yolu değişime açık olmakta

Toyota Pazarlama ve Satış AŞ CEO’su Ali Haydar Bozkurt, liderliğin sırrının ve başarıya ulaşmanın yolunun, vizyoner ve değişime açık olmaktan geçtiğini söyledi.

Başarının yolu değişime açık olmakta

Toyota Pazarlama ve Satış AŞ CEO’su Ali Haydar Bozkurt, liderliğin sırrının ve başarıya ulaşmanın yolunun, vizyoner ve değişime açık olmaktan geçtiğini söyledi.

26 Mart 2012 Pazartesi 15:24
Başarının yolu değişime açık olmakta

        Toyota Pazarlama ve Satış AŞ CEO’su Ali Haydar Bozkurt, liderliğin sırrının ve başarıya ulaşmanın yolunun, vizyoner ve değişime açık olmaktan geçtiğini söyledi. Ali Haydar Bozkurt, Kocaeli Üniversitesi’nde 'Liderlik ve Fark Yaratmak' konulu bir konferans verdi.  Öğrencilere, “Vizyoner olun. Değişime açık olun, değişimden korkmayın ve değişimi yönetin.” tavsiyesinde bulunan Bozkurt, kendi hayatına dair tecrübe ve birikimlerini de öğrencilere aktardı. Bozkurt, Toyota’nın sektöründeki liderliği ve başarısının altında yatan sırrın 'hiç kimsenin düşünmediğini düşünüyor olmaktan' geçtiğini ifade etti. Bozkurt, gençlere hayallerine daha sıkı sarılmalarını ve hayallerini gerçekleştirmek için gayret göstermeleri önerisinde de bulunarak, “Her zaman başkalarından biraz daha uzağa bakanlar başarılı olmuştur. Mevcutla yetinmeyin, bu bana yeter diyenler her zaman başarısız olmuştur. Hayallerinize daha sıkı sarılın ve gerçekleştirmek için her yolu deneyin” diye konuştu. Toyota Pazarlama ve Satış AŞ CEO’su Ali Haydar Bozkurt, öğrencilere şöyle seslendi: “Yaptıklarının aynısını yapmaya devam edenler, bugün sahip olduklarından fazla bir şeye sahip olamazlar. Örneğin Toyota, çevreci otomobiller üretme konusu, emisyonların azaltılması ve sürdürülebilir ulaşımın sağlanmasına yönelik çalışmalara bu konu henüz gündemde bile değilken 1970 yıllarında bu çalışmalar başladı. Bugüne gelindiğinde ise bu çalışmaların sonucunda en çevreci otomobiller olarak görülen hibrid teknolojisine sahip dünyada 3,6 milyondan fazla Toyota markalı araç bulunuyor. Bunun yanında ayrıca bugünden geleceğin otomobillerini de şekillendiriyoruz. Bütün bu verdiğim örnekler liderliğe uzanan yolda başarının altında yatan gerçeklerdir”
Sosyal sorumluluk projeleri, çevre dostu araçları ve ileri teknolojiye sahip otomobilleri sunmanın Toyota’nın insana gösterdiği saygının da temeli olduğunu da belirten Bozkurt, “Müşteri memnuniyeti bizim önem verdiğimiz en önemli konuların başında gelmektedir. Bugün Toyota plazalarda buna gösterilen önem ile son 3 yıldır üst üste müşteri memnuniyeti sıralamasında bir numara olduk. Buradan aldığımız güç ile Toyota’yı Türkiye’de en sevilen marka yapmayı ve 2020 yılında Türkiye’de binek otomobil liderliğini hedefliyoruz” şeklinde konuştu.

Son Güncelleme: 26.03.2012 15:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner78