banner110

Kurumsal bir vatandaşız

66. yılını geride bırakan Yaşar Holding’in Yönetim Kurulu Başkanı İdil Yiğitbaşı, “Toplumsal sorumluluklarının bilincinde, tüm gelişmelere duyarlı ve çözüm üretici kurumsal bir vatandaş olarak hareket ediyoruz” dedi.

Kurumsal bir vatandaşız

66. yılını geride bırakan Yaşar Holding’in Yönetim Kurulu Başkanı İdil Yiğitbaşı, “Toplumsal sorumluluklarının bilincinde, tüm gelişmelere duyarlı ve çözüm üretici kurumsal bir vatandaş olarak hareket ediyoruz” dedi.

14 Aralık 2011 Çarşamba 10:12
Kurumsal bir vatandaşız


Bünyesinde DYO Boya, Pınar, Şölen gibi birçok büyük kuruluşu bulunduran Yaşar Holding, 66. Kuruluş yıldönümü çalışanlarıyla kutladı. Yaş günü kutlama töreninde konuşan Yaşar Holding Yönetim Kurulu Başkanı İdil Yiğitbaşı, güvenilir markalarla Türk halkının yaşamına değer katan ürün ve hizmetler sunduklarını söyledi.

DAHA İYİ BİR YAŞAM İÇİN ÇALIŞIYORUZ

DYO ve Pınar gibi Türkiye’nin öncü markalarını oluşturmanın gururunu yaşadıklarını dile getiren Yiğitbaşı, “Ülkemizin değerleri ile işlenmiş markalarımız, yıllardır taviz vermediğimiz kalitemiz ve güvenilirliğimiz bize her zaman güç veriyor” dedi.  Daha iyi bir yaşam sunma idealiyle yola çıktıklarını, her yaş grubundan insanın yaşamına değer katmak için çalıştıklarını kaydeden Yiğitbaşı, şöyle devam etti;

SÜRDÜRÜLEBİLİRLİĞE ÖNCÜLÜK EDİYOR

“Sektörlerinin öncüsü olan Yaşar Topluluğu şirketleri, dünya kaynaklarının sürdürülebilirliğine de öncülük ediyor. Sürdürülebilirlik konusunu ana gündemlerimizden biri haline getirerek çocuklarımıza daha yaşanılabilir bir dünya bırakmak için çalışıyoruz. Toplumsal sorumluluklarının bilincinde, tüm gelişmelere duyarlı ve çözüm üretici kurumsal bir vatandaş olarak hareket ediyoruz.”


“Ekonomik büyüme batıdan doğuya kayıyor”

Yaşar Holding İcra Başkanı Mehmet Aktaş da 2011 yılında yaşanan gelişmelerin global anlamda yeni güç dengeleri oluşturduğuna dikkati çekerek, ekonomik büyümenin batıdan doğuya kaymaya başladığını, yakın coğrafyada yaşanan gelişmelerin, dinamik ve canlı bir iç pazara sahip Türkiye’ye dış pazarlarda da önemli fırsatlar sunduğunu söyledi.
Uyguladıkları “Turquality” projesinde yer alan Pınar, DYO ve Dewilux markaları ile son 5 yılda yaklaşık 400 milyon dolar yurt dışı geliri elde ettiklerini bildiren Aktaş, “66 yıllık deneyimimiz, güçlü markalarımız ve yetkin insan kaynağımız ile 2012’de de önemli başarılar sağlayacağımıza inanıyorum” dedi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.