banner89

Henkel performans artışını sürdürüyor

Henkel, 2011 yılı ikinci çeyrek mali sonuçlarını açıkladı. Satışları yüzde 1,6 artışla 3 milyar 953 milyon Euro’ya ulaşan Henkel’in organik satışlarındaki artış ise yüzde 6,3 olarak gerçekleşti. Artan hammadde fiyatları ve yoğun rekabetin etkili olduğu pazar ortamında Henkel, büyüme bölgelerinde, organik olarak yüzde 11,6 gibi yine çift haneli büyüme ile ortalamayı aşan rakamlar elde etmeyi başardı.

Henkel performans artışını sürdürüyor

Henkel, 2011 yılı ikinci çeyrek mali sonuçlarını açıkladı. Satışları yüzde 1,6 artışla 3 milyar 953 milyon Euro’ya ulaşan Henkel’in organik satışlarındaki artış ise yüzde 6,3 olarak gerçekleşti. Artan hammadde fiyatları ve yoğun rekabetin etkili olduğu pazar ortamında Henkel, büyüme bölgelerinde, organik olarak yüzde 11,6 gibi yine çift haneli büyüme ile ortalamayı aşan rakamlar elde etmeyi başardı.

25 Ağustos 2011 Perşembe 10:24
Henkel performans artışını sürdürüyor
Henkel’in 2011 ikinci çeyrek mali sonuçları ile ilgili olarak, zorlu pazar koşullarına karşın yıla sağlam adımlarla ve güçlü bir şekilde devam etmeyi başardıklarını belirten Henkel CEO’su Kasper Rorsted “Henkel olarak, zorlu pazar koşullarına rağmen, yılın ikinci çeyreğinde de sağlam performansımızı sürdürmeyi başardık. Organik satışlarımızda, bir kez daha faaliyet gösterdiğimiz piyasaların performansını aşan, çok başarılı bir büyüme gerçekleştirdik. Tüm iş kollarımız çift haneli büyüme rakamlarını sürdürerek, bu başarıya katkıda bulundu. Gelişmekte olan pazarlardaki, toplam satış payımız yüzde 42’lere ulaştı. Bu başarıyı, faaliyet gösterdiğimiz tüm iş kollarında yükselen satış fiyatları ile verimliliğimizi daha da artırmak için yaptığımız düzenlemelerin yanı sıra güçlü markalarımız ve yenilikçilik anlayışımıza borçluyuz” dedi.
Rorsted, 2011 mali yılı ile ilgili olarak “Yoğun rekabet ve artan hammadde fiyatları nedeniyle, ekonomik ortamda zorlu koşullar devam ediyor. Biz de, bu zeminde, sıkı maliyet kontrolümüzün devamlılığını sağlamak, pazardaki değişiklilere daha hızlı ve esnek cevap verebilmek adına tüm yapılarımızı koşullara göre uyarlamaya devam ediyoruz. 2011 yılında faaliyet gösterdiğimiz piyasaların üstünde bir performans göstereceğimizden eminiz ve şu anda, 2011 için ilgili pazarlarda organik satışlarımızdaki büyümenin yüzde 5 civarında gerçekleşeceğini öngörüyoruz” diye konuştu. Rorsted şöyle devam etti;
“Henkel’in 2011 ikinci çeyrek satışları, bir önceki yılın aynı dönemine oranla yüzde 1,6 oranında artarak 3 milyar 953 milyon Euro olarak gerçekleşti. Döviz kuru etkisinden arındırılmış satışlar yüzde 6 arttı. Organik büyümede yüzde 6,3 gibi önemli oranda artış elde edildi. Bu başarılı gelişmeye Henkel’in üç iş kolu büyük katkıda bulundu. Çamaşır ve Ev Bakım kategorisi organik satışlarda yüzde 3,7 büyüme elde ederken, Kozmetik ve Kişisel Bakım alanındaki organik satışlarda yüzde 5,4 gibi, pazara ve geçen yılın aynı dönemine göre önemli bir büyüme kaydedildi. Fiyat ve hacme dayalı organik büyümesi 8,9 olarak gerçekleşen Yapıştırıcı Teknolojileri ise yine başarılı bir performans sergilediği geçen yılın ilk çeyreğini aştı. Henkel, bu sayede belirtilen üç iş kolunda da global olarak pazar payını artırarak, tüketici iş biriminde tarihi bir başarıya da imza atmış oldu.”
 
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.