Türkiye’nin marka değeri 122 milyar dolar arttı

Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan, “Türkiye, 487 milyar dolarlık bir marka değerine sahip olan ülke olmuştur. Geçen yıl bu rakam sadece 365 milyar dolardı. Bir yılda Türkiye'nin marka değeri tam 122 milyar dolar arttı” dedi.

Türkiye’nin marka değeri 122 milyar dolar arttı

Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan, “Türkiye, 487 milyar dolarlık bir marka değerine sahip olan ülke olmuştur. Geçen yıl bu rakam sadece 365 milyar dolardı. Bir yılda Türkiye'nin marka değeri tam 122 milyar dolar arttı” dedi.

18 Temmuz 2012 Çarşamba 09:08
Türkiye’nin marka değeri 122 milyar dolar arttı

Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan, Cengiz Holding tarafından Konya Seydişehir'de yaptırılan Selçuk Üniversitesi Ahmet Cengiz Mühendislik Fakültesi'nin açılışına katıldı. 2023'e giden bir dönemde Türkiye'nin gelir düzeyini daha fazla artıracaklarını ifade eden Çağlayan, Türkiye'yi dünya şampiyonlar liginde oynayacak seviyeye getireceklerini dile getirdi. Zafer Çağlayan, sözlerine şöyle devam etti: “Türkiye siyasi ve ekonomik istikrarla, Avrupa'nın birçok ülkesi şu anda yoğun bakım çadırında yaşarken, şükürler olsun bir şeye ihtiyacı olmaksızın kendi imkanları, kendi gücüyle dünyada ekonomisi gelişen ülkelerin başında yer almaya başladı. İhracatımız geçen yıla nazaran yüzde 11-12 arttı. Ekonomimiz yüzde 3,2 büyümüştür. Türkiye büyürken enflasyon düşmüştür. Türkiye böyle bir ortamda açıklanan bir veriyle dünyada marka değeri en yüksek olan 19. ülke olmuştur. Türkiye, uluslararası bir kuruluş tarafından açıklanan veriyle 487 milyar dolarlık bir marka değerine sahip olan ülke olmuştur. Geçen yıl bu rakam sadece 365 milyar dolardı. Bir yılda Türkiye'nin marka değeri tam 122 milyar dolar arttı.”

Son Güncelleme: 18.07.2012 09:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.